کد خبر : 1956693 | 20 مرداد 1402 ساعت 17:18 | 74.2K بازدید | 35 دیدگاه

یاسین بونو نزدیک به برنابئو

تصمیم نهایی رئال برای جانشینی کورتوا

با وجود اینکه احتمال دارد یاسین بونو در ماه‌های ژانویه و فوریه 13 بازی رئال را از دست بدهد، باشگاه مادریدی روی جذب او برای جانشینی کورتوا به اطمینان کامل رسیده است!

تصمیم نهایی رئال برای جانشینی کورتوا

به گزارش "ورزش سه"، یاسین بونو در مورد آینده‌اش اطمینان دارد و می‌داند‌ که راهی رئال خواهد شد.

دروازه‌بان مراکشی سویا که دیروز به عنوان گزینه اول جانشینی تیبو کورتوای مصدوم در رئال معرفی شد، به پذیرش پیشنهادی از فوتبال عربستان نزدیک بود تا اینکه پس از مصدومیت شدید تیبو کورتوا، رئال مادرید وارد صحنه شد. باشگاه مادریدی پس از مصدومیت شدید و دوری طولانی مدت کورتوا قصد جذب یک دروازه‌بان تضمین شده را دارد چرا که کارلو آنچلوتی چندان به آندری لونین، گلر جوان خود، اطمینان ندارد. طبق گزارش مارکا، از میان چند گزینه موجود، انتخاب نهایی رئال، بونو است.

1901238

چندین گزینه روی میز بودند ولی تصمیم کادر فنی رئال جذب گلر 32 ساله است. هماهنگی خوب بین هر دو باشگاه وجود دارد اما این به آن معنا نیست که قرار است بونو به راحتی و بدون دردسر به رئال برود. سویا برای فروش او رقم مشخصی می خواهد. بونو باتجربه است و شخصیتی برنده دارد. از لحاظ قامت نیز شبیه به سبک کورتواست و این خصوصیات باعث شده تا رئال متقاعد به جذب او شود.

کارلتو امروز در نشست خبری امروز خود در مورد جذب دروازه‌بان جدید گفت: «با داشتن لونین آسوده خاطر هستیم ولی تا 31 آگوست فرصت داریم که برای خرید یک گلر جدید فکر کنیم. در چند روز آینده به فکر اضافه کردن یک دروازه‌بان دیگر به تیم خواهیم بود. با لونین نیز ادامه خواهیم داد زیرا به او اعتماد داریم.»

1903601

دروازه‌بان مراکشی سویا در ژانویه به جام ملت‌های آفریقا می‌رود و ممکن است تا 13 بازی رسمی را از دست بدهد. این معضلی است که باید در نظر گرفت. همین رفتن او پس از تعطیلات کریسمس می‌تواند وزن زیادی در مذاکرات داشته باشد. بونو برای آخرین هفته‌های نیم فصل اول، که معمولاً در روزهای اول ژانویه برگزار می‌شود، در دسترس نخواهد بود و احتمالا این قضیه رقم نهایی انتقالش را کاهش خواهد داد.

علاوه بر این، تا 11 فوریه، زمانی که فینال جام ملت‌های آفریقا برگزار می‌شود، بونو در صورت رسیدن مراکش به بازی نهایی، پنج بازی لالیگا، چهار یا پنج بازی کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا و حتی بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها