کد خبر : 1956703 | 20 مرداد 1402 ساعت 18:15 | 29K بازدید | 23 دیدگاه

مارکو روزه:

یک تیم گرسنه را مقابل بایرن می‌‌فرستم

مارکو روزه به لایپزیش برای بازی فردا برابر بایرن خوشبین است و به ستایش از بازیکنانش پرداخت.

یک تیم گرسنه را مقابل بایرن می‌‌فرستم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در سوپرجام فوتبال آلمان تیم‌های لایپزیش و بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. لایپزیش قهرمان جام حذفی شده بود و بایرن هم توانست در آخرین هفته بوندسلیگا قهرمانی را از آن خود کند.

1908191

مارکو روزه، مربی لایپزیش، در نشست خبری این بازی در مورد بایرن گفت: «فکر می‌کنم که اتفاقات فصل گذشته، به خصوص هفته‌های پایانی، روی باشگاهی مانند بایرن تاثیراتی خواهد داشت. آنها برای مدتی اعتماد به نفس نداشتند و این اتفاق خوبی برای بایرن نبود. طبیعی است که آنها بخواهند آن وضعیت را تغییر دهند. فکر می‌کنم با تیمی روبرو خواهیم شد که از داشتن توپ لذت می‌برد و بازی پرفشاری را انجام خواهد داد. معتقدم بایرن حالا اعتماد به نفس بیشتری دارد.»

روزه در مورد پیش فصل تیمش گفت: «پیش فصل برای بازیکنان هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی دشوار است. الان ولی بازیکنانم مشتاقانه منتظر اولین دیدار رسمی فصل هستند. من هنوز کاملاً مطمئن نیستم که در چه سطحی قرار داریم. چیزی که می‌دانم این است که ما یک گروه قوی، جوان و گرسنه برای بازی فردا در اختیار داریم. ما با چند بازیکن خوب و جوان قرارداد بستیم و همچنین دارای یک هسته قوی از بازیکنان باتجربه هستیم. ما توانستیم در پیش فصل پیشرفت خوبی داشته باشیم.»

1901524

اولین عنوان اول فصل: «ما در مونیخ با چالشی غیرقابل انکار روبرو خواهیم شد، اما هیجان زده‌ایم. حضور در این بازی به خاطر قهرمانی در جام حذفی بوده و حالا فرصت خوبی برای فتح یک جام دیگر داریم. 

بازیکنان وقتی در مقابل تیمی با استاندارد بالا بازی می‌کنند، انگیزه بیشتری دارند و بعد از این بازی بهتر متوجه می‌شویم که در چه سطحی هستیم. ترکیب اصلی ما متشکل از کسانی خواهد بود که خود را در پیش فصل ثابت کرده‌اند. همچنین برای من حیاتی است که یک گروه قوی از بازیکنان روی نیمکت داشته باشم. رقابت سختی برای حضور در ترکیب ثابت وجود دارد و به خصوص برای خط میانی تردیدهایی دارم.»

دیدگاه‌ها