کد خبر : 1956715 | 20 مرداد 1402 ساعت 19:14 | 32.1K بازدید | 18 دیدگاه

ستاره آمریکایی، قربانی رقابت نفس‌گیر چلسی و لیورپول

با اینکه چلسی بند فسخ تایلر آدامز، هافبک آمریکایی لیدز، را فعال کرده بود اما در نهایت چلسی در آخرین لحظه از این انتقال پشیمان شد تا آدامز در لیدز ماندگار شود.

ستاره آمریکایی، قربانی رقابت نفس‌گیر چلسی و لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد سرنوشت تایلر آدامز، هافبک جوان آمریکایی لیدزیونایتد، قربانی دعوای بزرگ دو باشگاه چلسی و لیورپول بر سر به خدمت گرفتن مویزس کایسدو شده است.

دیروز اعلام شد که چلسی برای به خدمت گرفتن تایلر آدامز بند فسخ قرارداد او با لیدز که 20 میلیون پوند بود را فعال کرده است. با توجه به اینکه لیدز از لیگ برتر سقوط کرده مدیران باشگاه با این انتقال مشکلی نداشتند و می‌دانستند که توان چانه‌زنی بالایی نخواهند داشت.

1908209

درحالیکه همه چیز آماده انتقال آدامز به چلسی بود امروز در آخرین لحظه آبی‌های لندن از این معامله پشیمان شده و کنار کشیدند. به نظر می‌رسد علت این تصمیم چلسی این است که آنها در رقابتی نفس‌گیر با لیورپول برای جذب مویزس کایسادو از برایتون درگیرند و ترجیح می‌دهند همه توان‌شان را در این معامله خرج کنند.

به این ترتیب تایلر آدامز به زودی در چمپیونشیپ با پیراهن لیدز به میدان می‌رود. تا پیش از مطرح شدن اسم چلسی از چند باشگاه لیگ برتری دیگر به عنوان خواهان تایلر آدامز یاد شده بود اما به نظر می‌رسید این هافبک آمریکایی ترجیح می‌داد راهی چلسی شود و به همین علت به بقیه باشگاه‌ها پاسخ منفی داد.

البته احتمال بازی کردن تایلر آدامز در لیگ برتر هنوز کاملا منتفی نیست چرا که تا روز 1 سپتامبر که پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته می‌شود ممکن است یک باشگاه لیگ برتری دیگر خواهان جذب او شود.

دیدگاه‌ها