کد خبر : 1956753 | 20 مرداد 1402 ساعت 22:39 | 7.3K بازدید | 15 دیدگاه

تشکر خانواده عجمی پور از همدردری جامعه ورزش

پس از درگذشت تلخ محمد عجمی‌پور، بازیکن جوان صنعت نفت، جامعه فوتبال، خانواده او را در این غم تنها نگذاشتند.

تشکر خانواده عجمی پور از همدردری جامعه ورزش

به گزارش "ورزش سه"، پدر مرحوم محمد رضا عجمی پور با ارسال پیامی به نمایندگی از خانواده‌اش از تمام کسانی که طی دو هفته اخیر با ارسال پیام به مناسبت درگذشت فرزند مرحوم خود به ابراز همدردی با وی پرداختند تشکر و قدردانی کرد.

در اطلاعیه خانواده محمد رضا عجمی پور آمده است: "بر خود لازم می‌دانیم مراتب سپاس و تشکر خود را از یکایک عزیزانی که طی روزهای غم انگیز مان اقدام به ارسال پیام هم دردی و تسلیت کرده‌اند، اعلام نماییم.  

در این دو هفته اخیر در فراق فرزند عزیزمان بازیکن جوان فوتبال استان خوزستان و باشگاه صنعت نفت آبادان سوختیم و ساختیم و در تمامی این روزها مردم و اهالی ورزش را کنار خود دیدیم و دانستیم که چه جامعه با مهر و محبتی داریم. هیچگاه این همراهی شما با خانواده‌ای که فرزند جوانش را از دست داد، را فراموش نخواهیم کرد.

ممنونیم از رسانه‌های استانی و کشوری که در تمامی این روزها به یاد ما و بازیکن جوان فوتبال خوزستان بودند. ممنونیم از همه هواداران فوتبال، ورزشکاران و مسئولان استانی و محلی، باشگاه‌ها و ارگان‌هایی که با ارسال پیام یا به طرق دیگر با ما ابراز همدردی کردند. امید است توفیق قدردانی و جبران الطاف بزرگوارانه در فرصت‌های بعدی میسر گردد. سلامت و طول عمر شما عزیزان را از درگاه الهی مسئلت دارم.
باتشکر خانواده عجمی پور"

دیدگاه‌ها