کد خبر : 1956756 | 20 مرداد 1402 ساعت 23:02 | 53K بازدید | 17 دیدگاه

فنرباغچه با 15 میلیون یورو فرد را خرید

رسمی: ستاره یونایتد به لیگ ترکیه رفت

باشگاه فنرباغچه از امضای قرارداد با فرد، ستاره یونایتد، طی 24 ساعت آینده خبر داد.

رسمی: ستاره یونایتد به لیگ ترکیه رفت

به گزارش "ورزش سه"، فرد یکی از بازیکنان مازاد اریک تن‌هاخ برای فصل جدید بود. او که مورد توجه فولام و گالاتاسرای قرار گرفته بود تمایل زیادی به حضور در فوتبال عربستان داشت اما در نهایت با فنرباغچه به توافق رسید و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد فردا با این باشگاه ترکیه‌ای قرارداد امضا خواهد کرد. 

فنرباغچه بعد از اینکه گالاتاسرای موفق به جلب رضایت فرد نشد با او وارد مذاکره شد و روز گذشته خبر توافق اولیه طرفین منتشر شد. 

پیشنهاد رسمی فنرباغچه برای خرید فرد با موافقت باشگاه منچستریونایتد مواجه شده است؛ پیشنهادی که با در نظر گرفتن تمامی بندهای تشویقی رقم آن به 15 میلیون یورو می‌رسد. 

1908296

باشگاه فنرباغچه با تایید توافق با فرد در رسانه رسمی خود بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که این بازیکن فردا بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قرارادش را امضا خواهد کرد. 
در بیانیه باشگاه فنرباغچه آمده است: "باشگاه ما با فرد و باشگاه منچستریونایتد به توافق اصولی دست یافته است. این بازیکن در تاریخ 12 آگوست 2023 (فردا) به استانبول سفر می‌کند تا پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، مذاکرات نهایی خود را انجام دهد. اخبار بعدی را نیز از همین طریق به هواداران اعلام خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها