کد خبر : 1956761 | 20 مرداد 1402 ساعت 23:13 | 28.1K بازدید | 16 دیدگاه

حامد لک و همان همیشگی! (عکس)

دروازه‌بان با تجربه مس رفسنجان با کلین‌شیت فصل جدید را آغاز کرد.

حامد لک و همان همیشگی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که سال گذشته بهترین تیم لیگ برتر از نظر بسته ماندن دروازه بود و توانست در ۲۰ مسابقه این کار را انجام بدهد، فصل جدید لیگ برتر را نیز با حضور حامد لک در ترکیب خود با ثبت کلین‌شیت پشت سر گذاشت و اجازه نداد تیم هوادار تهران در زمین خود به گل برسد. 

حامد لک پس از تصمیم‌گیری اجباری به جدایی از پرسپولیس، نمایش موفقی در نخستین سال دوری از جمع سرخ پوشان پایتخت داشت و در ۲۳ مسابقه لیگ برتر ۱۴ کلین‌شیت به ثبت رساند و در پنج بازی مغلوب پنالتی‌ها شد تا رکورد ویژه‌اش به ثبت نرسد، اما او مثل آخرین بازی سال قبل، نخستین دیدار فصل جدید را هم بدون گل خورده پشت سر گذاشت. 

1908302

این دروازه‌بان بلند قامت که دوران شیرینی در کنار ساکت الهامی در صبای قم و ماشین سازی داشته، پس از سال‌ها دوباره تجربه کار با این مربی را در مس رفسنجان به دست آورده و سعی دارد دوباره زیر نظر او یک‌فصل موفق داشته باشد و بازهم در جمع برترین گلرها قرار بگیرد که اولین بازی رسمی به بهترین شکل(از نظر بسته ماندن دروازه) برای آنها پیش رفت.

حامد لک که رکورددار بیشترین تعداد کلین‌شیت تاریخ در بین گلرهای شاغل لیگ برتری محسوب می‌شود، فصل جدید را هم با نمایش مطمئن درون دروازه تیمش آغاز کرد و نمایش امیدوار کننده‌ای داشت.

دیدگاه‌ها