کد خبر : 1956773 | 20 مرداد 1402 ساعت 23:52 | 31.1K بازدید | 10 دیدگاه

اولین گلزن فصل جدید دیگر گمنام نیست (عکس)

مدافع چپ پیکان زننده نخستین گل فصل جدید لیگ برتر بود.

اولین گلزن فصل جدید دیگر گمنام نیست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار افتتاحیه لیگ برتر بین تیم‌های نساجی مازندران و پیکان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نتیجه قابل قبولی برای خودروسازان در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر داشت، با یک گلزن غیرمنتظره و کم نام و نشان در تیمِ تحت هدایت رسول خطیبی همراه بود. 

امیر طاهر، بازیکن ۲۳ ساله که با نظر خطیبی در ترکیب ابتدایی پیکان مقابل نساجی قرار گرفته بود، مثل دیگر جوانان تیمش انگیزه زیادی برای درخشش در این تیم داشت و بعد از نمایش موثر در فاز دفاعی که بارها مانع از شکل‌گیری حملات حریف شد، توانست کار بزرگی هم با زدن گل افتتاحیه تیمش انجام بدهد. 

1908329

این مدافع چپ با گذشت ۳۰ دقیقه از دیدار افتتاحیه لیگ برتر و درست در زمانی که سه مسابقه دیگر به طور همزمان آغاز شدند، توانست نفوذ عالی و پاس کات‌بک سامان نریمان‌جهان را با حضور به موقع در محوطه جریمه نساجی و شوت زمینی فنی تبدیل به گل کند تا تبدیل به نخستین گلزن لیگ ۲۳ شود. 

امیر طاهر که سال گذشته اول فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه کرده بود، در شروع فصل جدید توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و با گلزنی در ورزشگاه وطنی کار بزرگی برای امتیازگیری پیکان انجام بدهد.

دیدگاه‌ها