کد خبر : 1956784 | 21 مرداد 1402 ساعت 04:16 | 19.1K بازدید | 21 دیدگاه

هیچ‌کس در  آبادان فکرش را نمی‌کرد

فقط ویسی بود که با این شکست فحش نخورد!

ویسی امیدوار بود در کنار هواداران پرشور تیمش بتواند از نبرد با استقلال دست پر بیرون بیاید.

فقط ویسی بود که با این شکست فحش نخورد!

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی پس از اینکه پا به میدان مسابقه برابر استقلال گذاشت و استقبال ویژه هواداران تیمش و رنگ زرد سکوها را دید، به وجد آمد. او به سمت جایگاه تماشاگران آبادانی رفت و با سلام نظامی به آن‌ها ادای احترام کرد. این سرمربی خوش اخلاق امیدوار بود با تیم جدیدی که ساخته بتواند با حمایت هوادارانش استقلال را  زمین‌گیر کند.

1908346

نفتی‌ها این فرصت را داشتند که خیلی زود به موقعیت عالی دست یابند اما خطای مرادمند باعث شد یک موقعیت طلایی از صنعت گرفته شود. در دقیقه ۳۰ و در حالی که دو‌ تیم‌ منتطر زمان کولینگ بریک بودند استقلالی‌ها روی یک شروع با اوت توسط آرش رضاوند به گل رسیدند تا ویسی با شوک تیمش را در دو نیمه در رختکن داشته باشد. ارسلان مطهری خیلی زود در ابتدای نیمه دوم گل دوم را زد تا همه‌چیر برای تیم ویسی تیره و تار تر شود. گل سوم سعادت حردانی همشهری عبدالله نیز تیر آخر بر پیکر صنعت نفت در نبرد روز گذشته بود.

1908343

عبدالله ویسی که با چهره‌‌ای خندان دیدار را آغاز کرده بود هر چه از بازی می‌گذشت، مغموم‌تر و نگران‌تر‌ می‌شد تا جایی که با حالت بر افروخته و عصبانی در کنفرانس خبری حاضر شد و در بخشی از صحبت‌هایش گفت:  اما زمانی که گل خوردیم، شیرازه تیممان از هم پاشید و مقابل تماشاگرانمان بسیار بد و بی‌معنی و زشت بازی کردیم و شرمنده شدیم. من، بچه‌های تیم و همه مجموعه قول می‌دهیم که این نتیجه را جبران کنیم و سعی می‌کنیم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

1908345

ویسی هفته آینده در حالی باید به ورزشگاه فولاد باز گردد که در آخرین تجربه‌اش در این ورزشگاه موفق شد تا با فولاد بتواند مس رفسنجان را شکست دهد اما آن آخرین حضور ویسی روی نیمکت قرمزهای اهوازی بود. او در حالی روز پنج‌شنبه تیمش را مقابل فولاد هدایت می‌کند که این تیم هم در نبرد هفته نخست با سه گل از گل‌گهر شکست خورد و همراه با یکدیگر در قعر جدول حضور دارند.

عکس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها