کد خبر : 1956855 | 21 مرداد 1402 ساعت 11:55 | 39.7K بازدید | 26 دیدگاه

وداع کین با تاتنهام: ممنون که 20 سال کنارم بودید!

هری کین، ستاره انگلیسی جدید بایرن مونیخ، با انتشار پیامی از هواداران تاتنهام و هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.

وداع کین با تاتنهام: ممنون که 20 سال کنارم بودید!

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های بایرن مونیخ بالاخره به نتیجه رسید و این باشگاه موفق شد کین را با قراردادی چهار ساله تا سال 2027 به خدمت بگیرد. 

این ستاره انگلیسی پیش از این اعلام کرده بود که مایل است در این تابستان از تاتنهام جدا شود و در نهایت با وجود تمام مخالفت‌ها به خواسته‌اش رسید و از فصل جدید با پیراهن بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت.

او دقایقی قبل با انتشار پیامی از هواداران تاتنهام خداحافظی کرد: «سلام به همه. دوست داشتم اولین نفری باشم که به شما هواداران تاتنهام اطلاع می‌دهم که امروز این باشگاه را ترک خواهم کرد. مشخصا در حال حاضر بسیار احساساتی هستم و از این که قرار است باشگاهی را ترک کنم که نزدیک به 20 سال از عمرم و زمانی که پسربچه‌ای 11 ساله بودم تا حالا که مردی 30 ساله شدم را در آن سپری کردم ناراحت هستم. 

لحظات فوق‌العاده و خاطرات خاص زیادی که تا همیشه با عشق آنها را به خاطر خواهم آورد داشتیم. می‌خواهم از تمامی هم تیمی‌هایم، مربیان، سرمربیان، تک تک کارکنان این باشگاه تشکر کنم. در طول این مدت روابط خاصی با افراد زیادی داشتم. 

1908475

از همه مهم‌تر می‌خواهم از شما هواداران تاتنهام تشکر کنم. از زمانی که در این تیم به میدان رفتم و یکی از شما شدم، با تمام وجود تلاش کردم که شما را سربلند کنم و بیشترین لحظات خاص ممکن و خاطراتی که امیدوارم تا همیشه باقی بماند را برای شما رقم بزنم.

احساس کردم که حالا زمان جدایی فرا رسیده است. دوست نداشتم فصل را در حالی شروع کنم که صحبت‌های زیادی درباره آینده مبهمم وجود دارد. برایم مهم بود که بازیکنان و سرمربی تیم بتوانند روی تلاش برای بازگرداندن تاتنهام به صدر جدول و کسب جام‌های قهرمانی تمرکز کنند. بنابراین برای آنگه و تمامی پسرها بهترین آرزوها را دارم. از این پس به عنوان یک هوادار دیدارهای تاتنهام را تماشا خواهم کرد و واقعا امیدوارم که این تیم بتواند موفق شود. 

این پیامی برای همه شما هواداران در سراسر دنیا است. تک تک هواداران تاتنهام که در طول دوران حضورم در این تیم از من حمایت کردند و همراهم بودند. من و خانواده‌ام تا همیشه قدردان خواهیم بود و هرگز تمام لحظاتی که کنار هم داشتیم را فراموش نخواهیم کرد. از شما ممنونم. دیدارهای این فصل را تماشا خواهم کرد. آرزوی موفقیت برای تاتنهام و برای همه باشگاه. 

این یک خداحافظی نیست چون هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی ممکن است در آینده رخ دهد، بلکه این پیامی برای تشکر و قدردانی از شما است. به زودی شما را خواهم دید.»

دیدگاه‌ها