کد خبر : 1956858 | 21 مرداد 1402 ساعت 12:14 | 3.1K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش افشین داوری به انتقادهای ملی پوش دوومیدانی

رئیس فدراسیون دوومیدانی نسبت به انتقادهای یک ملی پوش دوومیدانی واکنش نشان داد.

واکنش افشین داوری به انتقادهای ملی پوش دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، افشین داوری در مورد اینکه علی فتحی گنجی ملی‌پوش دوومیدانی گفته است به دلیل انتقاد از وضعیت خوابگاه و غذا از اردو اخراج شده است، اظهار داشت: اصلاً این طور نیست. او اتفاقات ورزشکار خوب و مستعدی است. دلیل جابجایی ورزشکاران از خوابگاه آفتاب انقلاب هم به خاطر تعمیرات است. ما مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمستان پیش رو داریم و از آنجا که تا یک ماه دیگر نمایندگان کنفدراسیون اسیا از وضعیت ورزشگاه و خوابگاه‌های ما بازدید خواهد کرد، باید کارهای بازسازی و بهینه سازی را انجام دهیم.

وی گفت: فتحی گنجی یکی از استعدادهای دوومیدانی ما است. من حتی برای او سفارش نیزه از سوئد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داده‌ام که به زودی وارد کشور خواهد شد. قیمت هر نیزه نیز 100 میلیون تومان است.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: ما قبل از قهرمانی آسیا دو بار به او فرصت دادیم که در مسابقات حاضر شود، یکبار از او ورودی گرفتیم، اما نتوانست رکورد موردنظر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بزند، اما با این شرایط باز هم به او فرصت دادیم به قهرمانی آسیا برود، اما با توجه به اینکه سرباز است، پادگان محل خدمتش پاسپورتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما تحویل نداد. هر چقدر هم پیگیری کردیم به نتیجه‌ای نرسیدیم.

داوری ادامه داد: حتی با کمیته ملی المپیک هم مذاکره کردیم که او به بازی‌های آسیایی بیاید. به همین دلیل گفتیم در مرحله اول لیگ شرکت کند و ورودی بیاورد، اما خودش حاضر نشد. پس از آنکه جویا شدیم گفتند مصدومیت کشاله دارد و به همین دلیل شرکت نکرده است.

وی تأکید کرد: باز هم می‌گویم او پسر با استعدادی است و ما همه جوره حمایت می‌کنیم. این طور نیست که بخواهیم با یک انتقاد و انتظار یک عکس با ورزشکاری برخورد یا اخراج کنیم. اصلاً ما دنبال چنین شرایطی نیستیم و هر ورزشکاری که مستعد باشد قطعا مورد حمایت فدراسیون قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها