کد خبر : 1956871 | 21 مرداد 1402 ساعت 12:56 | 35.4K بازدید | 51 دیدگاه

بی‌تابی کین برای جام: می‌خواهم همین امشب بازی کنم

هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، مشتاق است که در بازی امشب این تیم برابر لایپزیش به میدان برود.

بی‌تابی کین برای جام: می‌خواهم همین امشب بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ ساعتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که هری کین را با قراردادی چهار ساله تا سال 2027 به خدمت گرفته است. 

این بازیکن به هدف اول توماس توخل و مدیران بایرن در این پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شده بود و حالا قرار است از ابتدای فصل جدید با پیراهن این تیم به میدان برود، هرچند این فرصت را دارد که هرچه زودتر اولین دیدارش را برای بایرن انجام دهد. 

کین در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: «مشخصا دوست دارم از همین اول در مسابقه سوپر جام به میدان بروم. امیدوارم که بتوانم نقشی در این دیدار ایفا کنم. صحبت کوتاهی با مربی داشتم اما احتمالا او را به زودی خواهم دید و سعی می‌کنم در سریع‌ترین زمان ممکن با تیم سازگار شوم.»

1908481

او با ابراز خوشحالی از پیوستن به بایرن گفت: «احساس می‌کنم قدم درستی در دوران حرفه‌ای فوتبالم برداشتم. وقتی به بایرن فکر می‌کنید، به یکی از بهترین تیم‌های دنیا فکر می‌کنید. من واقعا از این که اینجا هستم خوشحالم. روز سختی را سپری کردم اما حالا برای شناختن مونیخ و این تیم هیجان زیادی دارم.

بایرن در ذهن من باشگاهی خیلی خیلی بزرگ است. آنها تیمی هستند که جام‌های زیادی را به دست آورده‌اند و هر سال پس از سال دیگر فرهنگ پیروزی را حفظ کرده‌اند. آنها یکی از بهترین تیم‌های دنیا به حساب می‌آیند.»

این ستاره جدید بایرن با اشاره به استقبالی که از او شد اضافه کرد: «دیدن هواداران در فرودگاه، بیمارستان و زمین تمرین خیلی خاص بود. این اتفاقی جدید برای من بود و احساس خیلی خوبی داشت. بی‌صبرانه منتظر دیدن بعضی از آنها هستم و دوست دارم کیفیتم را در زمین نشان دهم و امیدوارم که گل‌های زیادی بزنم تا هواداران را خوشحال کنم.»

دیدگاه‌ها