کد خبر : 1956879 | 21 مرداد 1402 ساعت 13:50 | 44.3K بازدید | 25 دیدگاه

فده یا کروس؟

سرگیجه آنچلوتی برای بازی بزرگ

کارلو آنچلوتی برای ترکیب ابتدایی رئال مادرید مقابل بیلبائو در هفته نخست لالیگا فقط یک تردید دارد.

سرگیجه آنچلوتی برای بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب لیگ را با یک بازی سخت مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس آغاز می‌کند تا مشخص شود برنامه‌های کارلو آنچلوتی برای شروع فصل چیست. 

1906399

سرمربی ایتالیایی علیرغم غیبت دنی سبایوس و آردا گولر، انتخاب‌های زیادی برای خط میانی دارد. همانطور که در پیش فصل دیده شد، کسانی که در اولین بازی لیگ یک جایگاه تضمین شده در خط میانی دارند، ادواردو کاماوینگا و جود بلینگام هستند. این دو تنها کسانی بودند که در چهار بازی دوستانه تور آمریکا مقابل میلان، یونایتد، بارسلونا و یوونتوس کار را از ابتدا شروع کردند.

1903477

اکنون باید مشخص شود چه کسانی کنار آنها در سن مامس به میدان می‌روند. همه چیز نشان می‌دهد که اورلین شوآمنی در سیستم 2-4-4 لوزی فیکس خواهد بود و باید دید نفر چهارم چه کسی خواهد بود؛ فده والورده یا تونی کروس؟ مودریچ که دیرتر از همه در پیش فصل به تیم ملحق شد، کار را از روی نیمکت شروع می‌کند.

1901264

حضور تونی کروس در خط میانی به بازی رئال نظم خاصی خواهد داد. شوآمنی سبک بازی مخربی دارد و کاماوینگا نیز مرتب به خط حمله کمک خواهد کرد.

از سوی دیگر با والورده، آنچلوتی روی یک هافبک بسیار فیزیکی حساب خواهد کرد که سبک بازی هجومی‌تری نسبت به کروس دارد. فده، شوآمنی، کاماوینگا و بلینگام خط میانی رئال در ال کلاسیکوی دالاس بودند که رئال 3-0 شکست خورد.

فده یا تونی؟ این تنها تردید کارلتو برای بازی امشب است.

دیدگاه‌ها