کد خبر : 1956882 | 21 مرداد 1402 ساعت 13:33 | 27.2K بازدید | 9 دیدگاه

فرانسه در این جام جهانی هم قهرمان نمی‌شود!

تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی برابر فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان 2023 شود.

فرانسه در این جام جهانی هم قهرمان نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان استرالیا ساعتی قبل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2023 روبروی تیم ملی زنان فرانسه قرار گرفت و موفق شد در ضربات پنالتی از سد این تیم عبور کند. 

دو تیم بازی را محتاطانه شروع کردند چون پیروزی در این دیدار اهمیت بسیاری برای هر دوی آنها داشت. هم فرانسه و هم استرالیا فرصت‌هایی در نیمه اول داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند تا بازی بدون گل و با نتیجه مساوی 0-0 به پایان برسد. 

بازی در نیمه دوم با برخورد و فرصت‌های بیشتری همراه بود اما هر دو تیم پا به پای هم پیش رفتند و در نهایت هم هیچ یک نتوانست برتری خودش را بر دیگری دیکته کند. 

1908524

نتیجه این دیدار پس از سپری شدن دو وقت اضافه هم همچنان بدون گل مساوی بود تا کار برای مشخص شدن تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی به ضربات پنالتی بکشد. 

سلما باچا، بازیکن فرانسه، اولین ضربه را چندان خوب نزد و دروازه‌بان حریف توانست آن را مهار کند اما این تنها ضربه خراب شده توسط دو تیم نبود و در ادامه شش پنالتی دیگر هم خراب شد تا ضربات بسیار طولانی شود و در نهایت این استرالیا بود که موفق شد با نتیجه 6-7 در این دیدار به پیروزی برسد. 

1908525

این تیم حالا با استفاده از امتیاز میزبانی و به عنوان نماینده آسیا راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2023 شد و منتظر است تا تکلیف سایر تیم‌های صعود کننده به این مرحله مشخص شود.

دیدگاه‌ها