کد خبر : 1956888 | 21 مرداد 1402 ساعت 14:11 | 73.5K بازدید | 56 دیدگاه

با عملکرد خیره کننده تیم‌های پایه؛

والیبال ایران کلمه شاهکار را معنا کرد

والیبال پایه ایران شاهکاری بی نظیر را به رخ جهانیان کشانید.

والیبال ایران کلمه شاهکار را معنا کرد

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر والیبال بزرگسالان در بخش مردان نتوانست در لیگ ملت‌های والیبال خوش بدرخشد، تیم‌های پایه ایران جبران مافات کردند و درخششی بی‌نظیر را از خود به جا گذاشتند.

تیم زیر شانزده سال ایران ابتدا توانست در تورنمنت آسیای مرکزی عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورد و سپس در قهرمانی زیر شانزده آسیا نیز قهرمان شد. تیم والیبال جوانان ایران نیز با سرمربیگری غلام رضا مومنی مقدم شاهکار کرد و توانست با کنار زدن ایتالیا عنوان قهرمانی جهان را به دست بیاورد. همچنین بامداد امروز تیم نوجوانان ایران با شایستگی عنوان نایب قهرمانی جهان را به دست آورد تا کلکسیون افتخارات والیبال پایه در سال جاری با سه طلا و یک نقره تکمیل شود.

البته این درخشش می‌تواند با قهرمانی تیم بزرگسالان که گل سر سبد تیم‌های ملی است تکمیل شود. آنها برای رسیدن به این مهم ژاپن قدرتمند را پیش رو دارند که کار را برای ایران کمی سخت خواهد کرد و باید دید شاگردان بهروز عطایی می‌توانند در ارومیه به این عنوان دست پیدا کنند یا خیر.

این افتخارات در والیبال پایه در اواخر دوران ریاست داورزنی نشان داد، او همچنان مدیری موفق در ورزش کشور است، و شاید بازنشستگی برای این مدیر موفق بی‌معنا و ناراحت کننده باشد.

دیدگاه‌ها