کد خبر : 1956890 | 21 مرداد 1402 ساعت 14:40 | 80.1K بازدید | 36 دیدگاه

با هری کین تکمیل شد

تیم منتخب گران‌ترین‌ خریدهای تابستان (عکس)

نشریه مارکا تیم منتخب یازده انتقال گران‌قیمت بازار تابستانی 2023 را معرفی کرده است.

تیم منتخب گران‌ترین‌ خریدهای تابستان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازار نقل و انتقالات وارد فاز نهایی و حساس خود می‌شود. در ماه جولای نیز البته تحرکات زیادی وجود داشت که با ورود یک بازیگر جدید به فوتبال بین المللی مانند عربستان سعودی تقویت شد. امروز انتقال 110 میلیونی هری کین به بایرن مونیخ به عنوان یکی از بهترین خریدهای بازار رسمی شد.

1908480

در اینجا تیم منتخب گران‌ترین خریدهایی که تا به امروز انجام شده است را بررسی می‌کنیم. بلینگام به لطف 103 میلیون یورویی که رئال برایش هزینه کرد، به عنوان تنها نماینده فوتبال اسپانیا در این لیست حضور دارد. 

بر اساس ملیت، انگلیس با سه نماینده روی دیگر کشورها تسلط دارد: دکلان رایس، هری کین و جود بلینگام. و از نظر لیگ، لیگ برتر انگلیس بیش از نیمی از بازیکنان را دارد: 6 از 11.

1905631

دروازه‌بان: آندره اونانا (منچستریونایتد): 52 میلیون
این دروازه‌بان با انتقالی 52.5 میلیون یورویی، اینترمیلان را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. گلر 27 ساله کامرونی که از آکادمی بارسا بیرون آمد و در آژاکس تحت هدایت تن هاخ رشد کرد، بار دیگر توسط سرمربی هلندی هدایت خواهد شد. پس از اسپانیا، هلند و ایتالیا، انگلیس چهارمین کشوری خواهد بود که اونانا در آن بازی خواهد کرد.

دفاع راست: پدرو پورو (تاتنهام): 40 میلیون
در اینجا اولین (و تنها) اسپانیایی لیست ظاهر می‌شود. پورو که فصل گذشته به صورت قرضی در اسپرز حضور داشت، اول جولای تا سال 2028 با مبلغ 40 میلیون یورو قرارداد دائمی خود را امضا کرد. این بازیکن 24 ساله سابقه حضور در سیتی، وایادولید و اسپورتینگ لیسبون را دارد.

1905447

دفاع میانی: یوشکو گواردیول (منچستر سیتی): 100 میلیون
گران‌قیمت‌ترین مدافع میانی تاریخ که در این رکورد از مگوایر پیشی گرفت، برای تثبیت خط دفاعی منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا خریده شد. این بازیکن 21 ساله کروات برای پنج فصل قرارداد امضا کرده و پس از عبور از رده جوانان دیناموزاگرب و آر بی لایپزیش، اولین تجربه خود را در انگلیس خواهد داشت.

دفاع میانی: کیم مین جائه (بایرن مونیخ): 50 میلیون
دیوار نفودناپذیر دفاعی ناپولی، قهرمان ایتالیا، با نیمی از هزینه انتقال گواردیول به بایرن مونیخ رفت. این بازیکن اهل کره جنوبی برای جانشینی لوکاس هرناندز که به پاری سن ژرمن منتقل شده است، جذب بایرن شد. این مدافع 26 ساله تا سال 2028 با آلمانی ها قرارداد امضا کرد.
دفاع چپ: لوکاس هرناندز (PSG): 45 میلیون
اگرچه لوکاس هرناندز می‌تواند در دفاع میانی نیز بازی کند، اما او  به عنوان مدافع چپ اصلی برای فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 بازی کرد و در پاریس نیز مدافع چپ خواهد بود شد.

1907521

هافبک دفاعی: دکلان رایس (آرسنال): 120 میلیون
گران‌ترین خرید در این بازار نقل و انتقالات را آرسنال آرتتا گرفته است. لندنی‌ها 120 میلیون یورو برای جانشین گرانیت ژاکا که به بایرلورکوزن رفت، پرداخت کردند. وستهم برای این بازیکن 24 ساله انگلیسی بسیار کوچک بود و آرسنال گام بلندی در دوران حرفه‌ای امیدوارکننده او خواهد بود.

هافبک: جود بلینگام (رئال مادرید): 103 میلیون
گران.ترین خرید در لیگ اسپانیا جود بلینگام است که بروسیا دورتموند را با اندکی بیش از 100 میلیون یورو به مقصد رئال مادرید ترک کرد.

هافبک: کای هاورتز (آرسنال): 75 میلیون
او دومین خرید بزرگ فصل آرسنال است و چلسی را با قراردادی تا سال 2028 به مقصد آرسنال ترک کرد.
وینگر راست: مالکوم (الهلال): 60 میلیون
عربستان با مالکوم در این فهرست یازده نفره حضور پیدا می‌کند. این برزیلی زنیت را که نمی‌تواند با آن در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند به مقصد الهلال عربستان ترک کرد. فینالیست جام باشگاه‌های جهان 60 میلیون برای بازیکن سابق بارسلونا پرداخت کرد و با او قراردادی تا سال 2027 امضا شد.

1908474

مهاجم مرکزی: هری کین (بایرن مونیخ): 110 میلیون
بایرن پس از یک سال جانشین روبرت لواندوفسکی را خرید. پس از مدت ها کشمکش بالاخره تاتنهام رضایت داد کین با 110 میلیون یورو راهی بایرن شود و این انتقال امروز رسمی شد.
هاروی بارنز (نیوکسل یونایتد): 44 میلیون
 نیوکسل از سال 2021 توسط صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی مدیریت می‌شود و این سرمایه گذاری در حال ثمربخشی است. نیوکسل این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد و حالا آنها می‌خواهند با خریدهایی مانند بارنز، جایگاه خود را تثبیت کنند.

دیدگاه‌ها