کد خبر : 1956903 | 21 مرداد 1402 ساعت 15:46 | 23.8K بازدید | 7 دیدگاه

پنهان کاری عجیب بایرن: هری کین را قایم کردند!

با وجود رسمی شدن انتقال هری کین، بایرن مونیخ این بازیکن را از هواداران تیمش پنهان می‌کند.

پنهان کاری عجیب بایرن: هری کین را قایم کردند!

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات سخت و طولانی بایرن مونیخ با تاتنهام بالاخره جواب داد و هری کین 30 ساله روز جمعه در مونیخ فرود آمد. این بازیکن عصر همان روز قرارداد خود را با مونیخی‌ها امضا کرد و امروز در تمرینات تیم جدیدش حاضر شد.

ساعت 10:41 دقیقه صبح، هری کین اولین نفری بود که در تمرینات باواریایی‌ها حاضر شد. تمرینات تیم از ساعت 12 آغاز شد اما حدود 300نفر از هواداران بایرن مونیخ حاضر در تمرینات این تیم نتوانستند ستاره جدید تیمشان را ببینند.

تمرینات امروز بایرن مونیخ در مقابل دید تماشاگران انجام نمی‌شد و یک دیوار برزنتی کدر بین آن‌ها و بازیکنان حاضر در تمرین کشیده شده بود و به همین دلیل هواداران مشتاق بایرن، نتوانستند ماشین گلزنی جدید تیمشان را ببینند.

این اتفاق در حالی رقم خورد که بایرن مونیخ رسما این انتقال را ساعت 10 صبح شنبه انجام داد. هربرت هاینر، رئیس باشگاه از ستاره جدید تیمش استقبال کرد و به او خوش‌آمد گفت: "به مونیخ خوش آمدی، هری کین."

هری کین نیز بعد از پیوستن به بایرن مونیخ در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "من هم بسیار خوشحالم که در حال حاضر بخشی از تیم بایرن مونیخ هستم. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. من همیشه گفته‌ام که می‌خواهم رو به جلو حرکت کنم و خودم را در بالاترین سطح ثابت کنم. بایرن مونیخ شخصیت قهرمانی دارد و حضور در این تیم حس خیلی خوبی دارد."

کاپیتان تیم ملی انگلیس همچنین درباره احتمال حضورش در بازی امروز سوپرکاپ مقابل لایپزیش گفت: "به احتمال زیاد در سوپرکاپ خواهم بود و امیدوارم بتوانم بازی کنم. من فقط سعی می‌کنم در اسرع وقت در دسترس باشم."

این انتقال، هری کین را به گران‌ترین بازیکن بوندسلیگا تبدیل کرد. بایرن برای این انتقال 100 میلیون یورو به همراه بیست میلیون یورو پاداش به تاتنهام پرداخت کرد. کین تا سال 2027 در آلیانز آرنا خواهد بود و شماره 9 تیمش را به  تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها