کد خبر : 1956916 | 21 مرداد 1402 ساعت 16:46 | 15.8K بازدید | 5 دیدگاه

تیموری: آذرباد لطف داشت و بازوبند را به من داد

ساکت الهامی ۴ روز نخوابید، اما کنار تیم بود!

مدافع مس رفسنجان می‌گوید ساکت الهامی با وجود شرایط روحی نامناسب تیمش را تنها نگذاشته است.

ساکت الهامی ۴ روز نخوابید، اما کنار تیم بود!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان اولین بازی لیگ جدید را با نتیجه تساوی مقابل هوادار پشت سر گذاشت. میثم تیموری در این مورد به خبرنگار ما گفت: در 3 الی 4 بازی ابتدایی تیم‌ها تا بخواهند از لحاظ بدنی و فنی محک بخورند مقداری زمان می‌برد و ما هم بازی خوبی را ارائه دادیم و حتی موقعیت گل داشتیم، متاسفانه دقیقه 65 یا 70 آقای شهباز زاده اخراج و کار مقداری برای ما سخت شد و با این حال که ما 10 نفره شدیم دو موقعیت 100 درصد گل داشتیم که یک موقعیت را من خراب کردم و موقعیت دیگر هم یکی از بازیکنان به نام مهدی محبی شوت زد و بازیکنان سر آنها از وسط خط درآوردند اما به نظر من با این که 10 نفره بودیم بازی خیلی خوبی ارائه داده بودیم و این که چند نفر از بازیکن‌ها در حال حاضر به ما اضافه شده‌اند و تا تیم بخواهد جا بیفتد یک الی دو بازی دیگر زمان نیاز دارد تا این که تیم با یگدیگر جفت و جور شود.

او ادامه داد: تیم ما از لحاظ فنی خیلی خوب است و آقای الهامی هم که آمدند تیم‌مان به تدریج در حال بهتر شدن است و بازیکن‌های با کیفیت آمدند و انشالله که بتوانیم همه ما به یکدیگر کمک کنیم.

1908598

او در مورد حواشی ایجاد شده در بازی با هوادار و  درگیری لفظی حامد لک با یکی از سکونشینان گفت: بعضی‌ها حامد را نمی‌شناسند و اظهارنظر اشتباه درباره‌اش می‌کنند. حامد پسر خیلی خوش قلب و دوست داشتنی است اما بعضی‌ها شیطنت می‌کنند، حامد به فردی تا بی‌احترامی نبیند پاسخی نمی‌دهد. حتی اگر من هم بی احترامی ببینم قطعا پاسخ می‌دهم، حامد در زمین مانده بود و در صورتی که بازی بدون تماشاگر بود اما تیم هوادار روی سکو تماشاگر داشتند و برخی اوقات روی مخ بازیکن‌ها می‌روند و حامد هم این قدر بازیکن با تجربه‌ای است که به این چیزها ورود نکند. حامد در آن قضیه چیزی نگفته بود و مقصر نبود. من کنار حامد بودم که فحاشی کردند و به نظر من کار درستی نیست و همه همدیگر را در لیگ می‌شناسیم و همه با هم دوست هستیم. این که من بخواهم به بازیکنی بی احترامی کنم قطعا دیگری هم به من بی احترامی می‌کند. در صورتی که همه در لیگ رفیق هستیم و چند سال همدیگر را می‌شناسیم. ما دوست داریم وقتی بیرون با یکدیگر خوب هستیم در زمین هم به همین نحو باشد و این گونه نباشد که به دیگری بی احترامی کنیم. من از دیدن این رفتارها دلخور می‌شوم؛ چون همه با هم رفیق هستیم و به غیر از فوتبال بیرون از زمین رفیق صمیمی هستیم و این که به خاطر فوتبال به هم بی احترامی کنیم کار قشنگی نیست.

1753597

مدافع مس رفسنجان در مورد بستن بازوبند کاپیتانی گفت: آقا محسن (آذرباد) لطف داشت و می‌خواست به من روحیه بدهند و این بزرگواری محسن را می‌رساند. بعد از من آقای حسن جعفری و یکی دو نفر از بچه ها که سابقه بیشتری از من داشتند و شرایط به نحوی شده بود که ما ده نفره بودیم. به آقای جعفری گفتم چون من سمت چپ بودم و حسن سمت راست زمین بود و خیلی زمان می برد تا بازوبند به حسن برسانیم، آذرباد و حامد گفتند من بازوبند را ببندم. این بزرگواری محسن است و لطف محسن را می رساند که به عنوان بزرگ‌تر اعتماد داشتند و می خواستند در این زمینه به من روحیه بدهند. بازوبند لایق من نیست و بچه های دیگر در تیم هستند که بزرگ تر از من هستند.

1908597

این بازیکن با تشکر از ساکت الهامی گفت:  متاسفانه دو روز قبل از بازی عموی آقای الهامی فوت کردند و با آن شرایط هم تیم را تنها نگذاشتند کنار تیم بودند و انشاالله که خاک آن مرحوم باقی عمر آقای الهامی و خانواده ایشان باشد و انشالله غم نبینند. جاهایی بود که به آقای الهامی نیاز داشتیم و تیم را تنها نگذاشتند و قطعا دوست داشتیم که به مراسم عمویشان بروند اما در کنار ما بودند و حالشان خیلی خوب نبود و می گفتند 4 روز بود که نخوابیده بود و فقط دوست داشتند به تیم کمک کنند و خدا را شکر که بازی خیلی خوب بود.

1907937

تیموری افزود: تغییراتی که در تیم مخصوصا از مربی و بازیکن که ایجاد می شود مقداری زمان نیاز دارد که تیم شکل خوبی بگیرد تا این که بازیکن‌ها و مربی‌ها با هم هماهنگ شوند و برعکس، تیم در بازی اول نشان داد که به هماهنگی کامل می‌رسد و با کادر فنی که داریم نگران این موضوع نیستیم.

دیدگاه‌ها