کد خبر : 1956942 | 21 مرداد 1402 ساعت 18:18 | 37.2K بازدید | 39 دیدگاه

سمت چپ سپاهان بسته شد(عکس)

تراکتوری‌ها نتوانستند از سمت چپ خط دفاعی سپاهان حمله جدی داشته باشند.

سمت چپ سپاهان بسته شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مقابل سپاهان شکست خورد که خط دفاعی طلایی پوشان به‌ویژه در سمت چپ که میلاد زکی‌پور حضور داشت، نمایش مطمئنی ارائه کردند و اجازه ندادند تیم تبریزی کار خاصی انجام بدهد.

میلاد زکی پور که سال گذشته از گل گهر سیرجان به سپاهان اضافه شد، به قدری در این تیم  خوب کار کرد که ژوزه مورایس تا پایان فصل اول را در ترکیب قرار داد و اتفاقاً این بازیکن هم با نمایش موثر در خط دفاعی و حضور به موقع در فاز هجومی نشان داد انگیزه زیادی دارد و در دیدار هفته اول برابر تراکتور نیز این کار را تکرار کرد و راه نفوذ را برای بازیکنان حریف بسته بود.

1908640

مدافع چپ سابق استقلال که با درخشش در سپاهان به تیم ملی هم رسید و با پیراهن ایران بازی کرد، در مسابقه هفته اول مقابل تراکتور اجازه نداد هیچ حمله جدی از سمت چپ شکل بگیرد و علاوه بر آن در فاز هجومی نیز مثل همیشه تاثیرگذار بود.

زکی پور در کنار قطع و بازپس‌گیری توپ و انتقال به بازیکنان جلوتر از خود، موثر کار کرد و دو سانتر خطرناک روی دروازه تراکتوری‌ها داشت که اگر دقت بیشتر مهاجمان تیمش بود، می‌توانست تبدیل به گل شده و اولین پاس گل برای این بازیکن چپ پا ثبت شود.

دیدگاه‌ها