کد خبر : 1956951 | 21 مرداد 1402 ساعت 18:59 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

ترکیب آرامش و هیجان در هیاهوی قائم‌شهر(عکس)

پیکان در نخستین بازی فصل امتیاز ارزشمندی در خانه نساجی به دست آورد.

ترکیب آرامش و هیجان در هیاهوی قائم‌شهر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران یکی از اولین تیم‌هایی بود که تمرینات خود را آغاز کرد و وارد بازار نقل و انتقالات شد ولی آنها در حالی در هفته اول مقابل پیکان قرار گرفتند که برخلاف‌شان، خودروسازان به عنوان آخرین تیم، سرمربی خود را مشخص کردند و هنوز هم کارشان در نقل و انتقالات تابستانی تمام نشده است.

رسول خطیبی که پس از قبول سرمربیگری پیکان خیلی زود کادر فنی خود از جمله حمید عبداللهی را معرفی نمود و برای جمع کردن دوباره این تیم با بازیکنان جدا شده پرشمار کار سختی داشت، در بازی اول توانست شروع خوبی داشته باشد و در ورزشگاه مملو از جمعیت شهید وطنی قائم‌شهر که تبدیل به جهنم برای حریفان نساجی می‌شود، یک امتیاز بگیرد.

1908659

خودروسازان در حالی توانستند نساجی را در زمینش متوقف کنند که در کنار آرامش سرمربی خود در کنار زمین، حمید عبداللهی مربی پیکان که پس از آلومینیوم و تراکتور همراه خطیبی فعالیت دارد، جنب و جوش زیادی خط داشت و نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

پیکان که جوانان زیادی را در مقابل نساجی استفاده کرد و تعویضی‌های کم سن و سالی هم داشت، در شرایطی توانست دست پر قائم‌شهر را ترک کند که تا دقایق پایانی با یک گل جلو بود و در آستانه برتری قرار داشت ولی در ارسال‌های پیاپی به محوطه جریمه کاری کرد تا در نهایت یک گل دریافت کنند.

1908660

خطیبی و عبداللهی که در دو تقابل آخرشان در آلومینیوم و تراکتور مقابل نساجی نتیجه گرفته بودند، این بار نیز همراه با پیکان توانستند با امتیاز در ورزشگاه شهید وطنی خارج شوند و عملکرد امیدوار کننده‌ای با خودروسازان داشته باشند.

دیدگاه‌ها