کد خبر : 1956967 | 21 مرداد 1402 ساعت 19:53 | 62.3K بازدید | 37 دیدگاه

پاس گل به لیونل مسی پاداش ویژه دارد!

لئوناردو کامپانا، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی، در مصاحبه‌ای درباره هدیه ویژه فوق ستاره آرژانتینی صحبت کرد.

پاس گل به لیونل مسی پاداش ویژه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی خیلی سریع با سبک زندگی جدیدش در فلوریدا آمریکا انطباق پیدا کرد. یکی از دلایل این اتفاق، حضور بازیکنان اهل آمریکای جنوبی در این تیم است. از جمله لئوناردو کامپانا، بهترین گلزن اینترمیامی با 16 گل، که هدیه ویژه‌ای را از لیونل مسی دریافت خواهد کرد.

این بازیکن 23 ساله اکوادوری، در ژانویه سال 2022 به اینتر میامی پیوست. او در ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان می‌رفت اما با عملکرد خوب ژوزف مارتینز، این بازیکن مدتیست به نیمکت منتقل شده است. با این حال بازیکن سابق ولورهمپتون، در پیروزی 4-0 مقابل شارلوت اف سی مکمل بسیار خوبی برای لیونل مسی بود.

1908689

کاپانا به مسی کمک کرد تا هشتمین گل خودش را در پنجمین بازی برای این تیم به ثمر برساند. بعد از برد و صعود به مرحله نیمه نهایی، این بازیکن و لئو مسی در حال صحبت دیده شدند و لیونل مسی به او قول پیراهنش در بازی اکوادور مقابل آرژانتین را داد.

کاپانا در این باره گفت:" من هرگز به بازی با بهترین‌های جهان فکر نمی‌کردم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. فروتنی و سادگی او را بسیار بزرگتر می‌کند... جدا از اینکه چگونه بازی می‌کند."

1908687

این بازیکن اکوادوری درباره قول لئو مسی در دیدار مقابل اکوادور هم گفت:" او بهترین تاریخ است و من مفتخرم که میدان را با او به اشتراک بگذارم. من از او خواستم در آن بازی پیراهنش را به من بدهد و او قبول کرد. این نحوه لذت بردن او از زندگی است."

این اولین بازی رسمی لیونل مسی با پیراهن آرژانتین بعد از قهرمانی جهان است. و لئوناردو درباره این پیراهن گفت:" من از قبل این خاطره را در ذهنم تصور کرده‌ام و تا آخر عمرم آن را حفظ خواهم کرد."

دیدگاه‌ها