کد خبر : 1956972 | 21 مرداد 1402 ساعت 20:07 | 89K بازدید | 97 دیدگاه

دومین شکست غیرمنتظره خمس در ایران

شاید باورش سخت باشد اما تراکتور در دو بازی آخر مقابل دو مدعی سنتی فوتبال ایران، دو شکست سنگین را تجربه کرده است.

دومین شکست غیرمنتظره خمس در ایران

به گزارش ورزش سه، سال گذشته در روز پایانی پایانی لیگ برتر، تراکتور در تهران با نتیجه ۷-۱ مغلوب استقلال شد و لیگ را با این باخت تمام کرد. در عین آن‌ها در اولین بازی این فصل هم سه بر یک مغلوب سپاهان شدند تا پایان بدشان را با یک شروع تلخ پیوند بزنند.

همه این‌ها در شرایطی است که پاکو خمس، سرمربی تراکتور، یکی از تحسین‌شده‌ترین سرمربیان شاغل در فوتبال ایران در فصل گذشته و در طول تعطیلات بوده و همچنین عملکرد باشگاه به واسطه انتقال‌های بزرگ و خرید بازیکنان خوب مورد قبول هواداران بوده است. با این حال با این باخت غیرمنتظره ممکن است نظرات نسبت به تراکتور به سرعت تغییر کند.

1908703

در شرایط فعلی بدشانسی و خوش‌شانسی با هم تراکتور را تعقیب می‌کنند. آن‌ها در هفته دوم مقابل مدعی عنوان قهرمانی (پرسپولیس) قرار می‌گیرند و کسب خوب در این مسابقه به طور کلی نتیجه بازی سپاهان را خواهد شست اما اگر پرسپولیس در این مسابقه شرایط بهتری از تراکتور داشته باشد و بازی را ببرد، آن وقت تراکتور در دو هفته اول امتیازی کسب نکرده است.

البته با توجه به میزبانی شاگردان پاکو خمس و احتمال حضور حداکثری هواداران تراکتور، این فرصت عالی برای تراکتور مهیا است تا با یک پیروزی به استقبال بازی سرنوشت‌ساز شارجه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برود و اگرچه تیم تازه‌ تشکیلی دارد که زمان بیشتری برای جا افتادنش لازم است اما به هر صورت توقع از یک مدعی آن هم در شهر تبریز چیزی نیست که از فرهنگ فوتبالی علاقمندان این شهر رخت برببندد.

حالا پاکو خمس است و یک ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز مقابل پرسپولیس، در شرایطی که پارسال آنها در ثانیه‌های پایانی به طرز عجیبی در این مسابقه شکست خوردند. بی جهت نیست که اگر این روزها به پاکو خمس بگویند تنها آرزوی باقی‌مانده‌ات چیست، بردن در بازی پرسپولیس را تیک خواهد زد.

دیدگاه‌ها