کد خبر : 1956989 | 21 مرداد 1402 ساعت 21:04 | 53.4K بازدید | 130 دیدگاه

توفان اسطوره در طائف: جام را به کریس بدهید!

کریستیانو رونالدو که در نیمه دوم بازی النصر و الهلال گلزنی کرده و تیمش را به بازی برگردانده بود در وقت اضافه اول دومین گل خود وارد دروازه الهلال کرد.

توفان اسطوره در طائف: جام را به کریس بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو امشب یکی از بهترین بازی‌های خود برای النصر را انجام داده و می‌رود که یک‌تنه قهرمانی در جام باشگاه‌های عربی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

دو تیم شهر طائف امشب دربی پایتخت عربستان را در فینال جام باشگاه‌های عربی برگزار می‌کنند. در حالیکه نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. الهلال نیمه دوم را با گلزنی شروع کرد و توسط مایکل دروازه النصر را باز کرد.

ویدئو: 307596

اما بعد از این گل شاهد درخشش کریستیانو رونالدو برای زردپوشان النصر بودیم. کریستیانو در دقیقه 74 سانتر سلطان الغنام را با پای راست و تک‌ضرب وارد دروازه الهلال کند تا النصر را به بازی برگرداند.

رونالدو قبل از پایان وقتهای قانونی یک بار دیگر هم دروازه الهلال را روی پاسی که پشت مدافعان برایش ارسال شده بود باز کرد اما تصاویر VAR نشان داد که ستاره بزرگ پرتغالی در آفساید قرار داشته است.

1908744

دیدار دو تیم با تساوی 1-1 در وقتهای قانونی تمام شد و دو تیم بازی در وقتهای اضافه را آغاز کردند. 8 دقیقه بعد از شروع وقت اضافه اول نوبت به رونالدو بود که بار دیگر گلزنی کند تا نشان دهد قصد دارد این جام را هر طور شده برای تیمش به دست بیاورد.

در دقیقه 98 درحالی‌که ابتدا ضربه سادیو مانه توسط علی البلیهی برگشت داده شود بود سکو فوفانا با شوتی سهمگین دروازه الهلال را نشانه گرفت که توپ او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و برگشت. توپ برگشتی دقیقا به جایی رفت که رونالدو ایستاده بود و او با یک ضربه سر شیرجه‌ای توپ را وارد دروازه آبی‌پوشان الهلال کرد تا النصر را برای اولین بار در این بازی پیش بیندازد.

1908745

دیدگاه‌ها