کد خبر : 1956997 | 21 مرداد 1402 ساعت 21:54 | 64K بازدید | 14 دیدگاه

مصدومیت دلخراش در شروع لیگ برتر (عکس)

تایرون مینگز، مدافع انگلیسی استون‌ویلا، در دیدار امشب این تیم مقابل نیوکسل با مصدومیتی دلخراش مواجه شد. رسانه‌ها اعلام کردند او با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

مصدومیت دلخراش در شروع لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری و استون‌ویلا در هفته اول لیگ برتر با بدشانسی بزرگی مواجه شده و تایرون مینگز، دفاع وسط انگلیسی‌شان را مدتها در اختیار نخواهند داشت.

نیوکسل در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان استون‌ویلا بود. بازی تا دقیقه 16 سه گل داشت و نیوکسل با گل‌های ساندرو تونالی و الکساندر ایساک در مقابل گلی که موسی دیابی برای ویلا به ثمر رساند 2-1 از حریف پیش افتاده بود.

اما در دقیقه 31 این مسابقه تایرون مینگز به شدت مصدوم شد. این ملی‌پوش انگلیسی که در کنار الکساندر ایساک، مهاجم سوئدی نیوکسل به سمت نقطه کرنر می‌دوید تا به توپ برسد ناگهان روی زمین افتاد و درحالیکه زانویش را با دست گرفته بود از شدت درد به خود می‌پیچید.

1908770
1908773
1908771

تصاویر تلویزیونی از زانوی پای راست تایرون مینگز تصاویر دلخراشی بود که نشان می‌داد زانوی او کاملا از جا در رفته است و ساق پای او آویزان شده است. بلافاصله برانکارد به داخل زمین آمد تا این مدافع را به بیرون منتقل کند.

رسانه‌های انگلیسی از پاره شدن رباط صلیبی پای راست این مدافع استون‌ویلا می‌گویند و این بدترین خبر ممکن برای اونای امری است. هفته پیش امیلیانو بوئندیا، مهاجم این تیم هم با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود و حالا این تیم دومین مصدوم خود از ناحیه رباط صلیبی را برای مدتها از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها