کد خبر : 1957008 | 22 مرداد 1402 ساعت 03:30 | 39.2K بازدید | 3 دیدگاه

روزی طلب: کاملا آماده بازی هستم؛

همزمان با علی نعمتی عمل کردم ولی گفتند مصدومی!

سپهر روزی طلب، کاپیتان پیشین هوادار از بهبود کامل مصدومیت خود خبر داد و در حال تصمیم‌گیری برای تیم آینده خود است.

همزمان با علی نعمتی عمل کردم ولی گفتند مصدومی!

به گزارش "ورزش سه"، سپهر روزی طلب یکی از بازیکنانی بود که از ابتدای شکل‌گیری باشگاه هوادار پیراهن این تیم را به تن کرد و با آنها بیش از صد بازی در لیگ برتر انجام داد. او فصل پیش نیز یکی از مهره‌های ترکیب ساکت الهامی بود اما در پیش فصل امسال ماجرای عمل جراحی و مصدومیت او، روزهای سختی را برایش رقم زد. روزی طلب که از هوادار جدا شده است از بهبودی مصدومیتش می‌گوید و طی روزهای پیش رو باید تیم جدید خود را انتخاب کند.

او در خصوص وضعیتش گفت: خداراشکر وضعیت دستم خیلی خوب است و الان کاملا آماده هستم. انشاالله تیم جدیدم را انتخاب کنم و برای تیمم موثر باشم. با دکتر جراح و فیزیوتراپم صحبت کردم و الان نزدیک به سه ماه گذشته و آماده بازی هستم.

1908807

او در مورد عمل جراحی‌اش گفت: پارسال مربی تیم و باشگاه به من گفتند که دستت را عمل کن ولی زیر حرف‌شان زدند و مرا نخواستند. کادر قبلی هوادار از من خواستند عمل کنم و دکتر تیم با جراح من صحبت کرده و تمام کارهای عمل را خودشان انجام دادند. گفتند سپهر مصدوم است و به رقابت‌ها نمی‌رسد در صورتی که من الان کاملا آماده هستم و به صورت اختصاصی تمرینات بدنسازی و فوتبالم را انجام دادم. علی نعمتی هم همان روزهایی که من عمل کردم، جراحی کرد و در هفته اول برای پرسپولیس گل زد اما به اشتباه گفتند که من مصدوم هستم.

این هافبک دفاعی راجع به دوران حضورش در هوادار بیان کرد: من با ۴ سرمربی فنی و ۵ مدیرعامل در هوادار کار کردم و بیش از صدبازی برایشان انجام دادم. ولی امسال حتی با تیم تمرین هم نکردم. قرار بود عمل کنم و بعد از یکی، دو هفته از شروع لیگ بازی رسمی با هوادار انجام بدهم ولی جدا شدم.

او در مورد پیشنهاداتش گفت: خیلی از تیم‌های لیگ یکی به من پیشنهاد داده‌اند اما فقط روی یک پیشنهاد فکر می‌کنم. در کل تصمیم دارم در لیگ برتر ادامه بدهم. منتظرم تا تیم‌ها تغییرات‌شان را انجام دهند و در همین یکی، دو هفته تیمم را انتخاب کنم. من وقتی فصل تمام شد چند پیشنهاد داشتم و وقتی از هوادار من را کنار گذاشتند، تایم خوب نقل و انتقالاتی را از دست دادم و همه می‌گفتند مصدوم هستی! شاید دستم سالی یک‌بار در می‌رفت و شرایط دستم از کمال کامیابی نیا که مثل این اتفاق برایش می‌افتاد خیلی بهتر بود و نیاز جدی به عمل نداشتم. وقتی دستم سالی یکبار در می‌رفت فردایش سر تمرین بودم.

1908806

او در مورد کاهش سهمیه‌ها گفت: الان یک‌سری بازیکنان عراقی آمدند که خیلی باکیفیت نیستند. از آن طرف سهمیه‌ها را خیلی کم کردند. عجیب اینکه لیگ یک را هم کم کردند. حداقل لیگ یک را کم نمی‌کردند تا بازیکنانی که از لیگ برتر بیرون ماندند به لیگ یک می‌رفتند. الان حدود ۱۰۰ تا بازیکن بیرون هستند، همه خانواده دارند و کلی زحمت کشیدند برای این جایگاه‌شان. حداقل یک نفر یک راه حلی پیش روی این بازیکنان بگذارد. الان من با خیلی از بچه‌ها در تماسم و می‌گویند اصلا نمی‌دانیم چه‌کار کنیم. خیلی بازیکنانی که بازی می‌کردند بیرون هستند و بسیاری که بازی نمی‌کردند تیم دارند و نکته جالب امسال است.

او در پایان راجع به استوری‌های جنجالی‌اش در مورد سیدحسین حسینی و سپس حمایت از او در بازگشت به استقلال توضیح داد: در آن زمان من فقط می‌خواستم یک حمایتی از تیمم کنم. سیدحسین هم زحمات زیادی کشیده و نباید زحمت‌های او را نادیده بگیرند. استوری من احساسی و ناخواسته بود و فقط می‌خواستم از هوادار حمایت کنم. مشکل خاصی نبود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها