کد خبر : 1957012 | 21 مرداد 1402 ساعت 22:57 | 22.7K بازدید | 5 دیدگاه

بازی شروع نشده دروازه بایرن باز شد...

لایپزیش هری کین را مجبور به بازی می‌کند! (عکس)

لاپیزیش در سومین دقیقه از سوپرکاپ فوتبال آلمان دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.

لایپزیش هری کین را مجبور به بازی می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از ساعت 22:15 در ورزشگاه آلیانز آرنا برای فتح سوپرکاپ فوتبال آلمان به مصاف لاپیزیش رفته است. شاگردان توماس توخل با وجود بازی در خانه، خیلی زود توسط حریف غافلیگر شدند و در دقیقه 3 دروازه‌شان باز شد.

در شرایطی که مانوئل نویر هنوز از بند مصدومیت رها نشده و برای بازگشت به ترکیب بایرن حداقل به دو ماه زمان نیاز دارد و یان زومر نیز چند روز پیش به بایرن مونیخ پیوست توماس توخل امشب اسون اولریش، دروازه‌بان کهنه کار خود را در ترکیب اصلی قرار داده است.

ویدئو: 307605

این دروازه‌بان آلمانی که فصل گذشته 16 بار برای بایرن به میدان رفته بود امشب تنها 3 دقیقه بعد از شروع بازی گل اول را از حریف دریافت کرد.

1908814

لایپزیش که با قهرمانی در جام حذفی به سوپرکاپ راه یافته در سومین دقیقه صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ محوطه جریمه بایرن شد؛ بنجامین هنریخس با یک ارسال مواج این ضربه را راهی محوطه جریمه حریف کرده و مدافعان این تیم را به دردسر انداخت و دنی اولمو به خوبی از این سردرگمی استفاده کرده و با یک بغل پای دقیق توپ را به گوشه دروازه دوخت.

1908816

هواداران بایرن مونیخ که برای برپایی جشن قهرمانی پیش از شروع فصل جدید در آلیانز آرنا حضور یافته اند بعد از دریافت گل با شعارهای خود شاگردان توخل را رو به جلو تشویق می کنند تا هر چه زودتر گل مساوی را بزنند؛ به نظر می رسد که در صورت رخ ندادن این اتفاق شاهد صدا زده شدن هری کین باشیم که امروز ظهر اولین تمرین خود را با بایرن انجام داد.

دیدگاه‌ها