کد خبر : 1957023 | 21 مرداد 1402 ساعت 23:35 | 64.7K بازدید | 14 دیدگاه

کیم مین جائه زودتر از هری کین وارد زمین شد

بایرن برای فرار از فاجعه سراغ هیولا رفت! (عکس)

کیم مین جائه در شروع نیمه دوم سوپرکاپ آلمان برای نظم بخشیدن به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد زمین شد.

بایرن برای فرار از فاجعه سراغ هیولا رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از ساعت 22:15 امروز در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف لایپزیش رفته است. شاگردان توماس توخل با قبول شکست 2-0 در نیمه اول این دیدار در آستانه از دست دادن سوپرکاپ آلمان قرار دارند؛ این مربی برای نظرم بخشیدن به خط دفاعی آشفته خود کیم مین جائه را در شروع نیمه دوم وارد زمین کرد.

بایرن مونیخ با پرداخت 50 میلیون یورو به عنوان حق فسخ کیم مین جائه او را از ناپولی به خدمت گرفت تا تبدیل به رهبر خط دفاعی‌اش کند. ستاره 26 ساله کره‌ای امشب از روی نیمکت نظاره گر عملکرد هم تیمی های خود در نیمه اول سوپرکاپ بود؛ جایی که لاپیزیش با اشتباهات مکرر مدافعان بایرن دو بار دروازه این تیم را باز کرد.

1908846

تیم توخل خوش شانس بود که در نیمه اول فقط دو گل خورد و این مربی برای نظم بخشیدن به خط دفاعی تیمش مجبور شد در همان شروع نیمه دوم کیم مین جائه‌ی تازه وارد را به زمین بفرستد.

کیم جای ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ را در دفاع آخر گرفت که در 45 دقیقه نخست عملکرد ضعیفی داشت و با توجه به آماری که از خود به جای گذاشت، نمره ای نسبتا ضعیف از سایت های آمار دریافت کرد.

به نظر می رسد با ادامه این روند شاهد ورود هری کین نیز به میدان باشیم؛ ستاره خط حمله بایرن مونیخ امروز اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد و نیمه اول را کنار کیم از روی نیمکت تماشا کرد ولی از شروع نیمه دوم کنار زمین در حال گرم کردن است.

دیدگاه‌ها