کد خبر : 1957294 | 23 مرداد 1402 ساعت 05:33 | 29.3K بازدید | 34 دیدگاه

آشفتگی محض در مونیخ: این تیم درست بشو نیست!

بایرن مونیخ فصل جدید را نا امید کننده آغاز کرد، عملکرد این تیم نسبت به فصل گذشته پیشرفتی نداشته است.

آشفتگی محض در مونیخ: این تیم درست بشو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، باخت 3-0 بایرن مونیخ در سوپرکاپ آلمان مقابل لایپزیش، باعث شد که شکست‌های فصل گذشته این تیم در رقابت‌های مختلف برای هوادارانشان تداعی شود. مانند حذف در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی و وداع زودهنگام با جام حذفی آلمان مقابل فرایبورگ. بایرن در دیدار سوپرجام شباهت‌های غیر قابل انکاری با نسخه فصل گذشته خودش دارد.

ضعف دفاعی ترسناک!
باخت سه بر صفر در آلیانز آرنا خود گویای همه چیز است. همانند فصل قبل، خط دفاعی بایرن همچنان متزلزل عمل می‌کند و در راس آن‌ها دایوت اوپامکانو 24 ساله که بسیار دیر وارد دوئل‌ها می‌شود. او در این بازی خوش شانس بود که از زمین اخراج نشد. علاوه بر آن بازیکنانی مانند یوشوا کیمیش، کنراد لایمر و بنجامین پاوارد هم در این بازی بسیار پراشتباه عمل کردند و این نشان می‌هد بایرن اصلا در کارهای دفاعی آماده نیست.

1909339

آلرژی به گلزنی!
ماتیاس تل در این دیدار باید حداقل سه گل به ثمر می‌رساند. لروی سانه و سرژ گنبری نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر بازی می‌کنند اما این دو بازیکن هم خطری روی دروازه لایپزیش ایجاد نکردند. حتی حضور هری کین، ماشین گلزنی جدید باواریایی‌ها در زمین هم نتوانست آلرژی این تیم به گلزنی را برطرف کند.

1909338

فقدان یک رهبر
با وجود مصومیت توماس مولر و مانوئل نویر، بایرن در این بازی هیچ بازیکنی را نداشت که بتواند تیم را در زمین پیش ببرد. به خصوص بعد از دریافت گل یا از دست دادن موقعیت‌ها. ماتیاس دلیخت و کیمیش، برای رهبری بایرن در این بازی مناسب نبودند و بیشتر از تیم، درگیر مشکلات خودشان بودند.

1909340

درماندگی وحشتناک!
بدترین موضوع بین همه این مشکلات، درماندگی کادرفنی است. از توخل بعد از بازی پرسیده شد که برای برطرف کردن ضعف‌های تیمش از کجا شروع خواهد کرد ولی پاسخ این مربی آلمانی زیاد دلگرم کننده نبود: "در حال حاضر نمی‌دانم و راه حلی ندارم. شوکه شده‌ام و به شدت نا امید شده‌ام. نقطه شروعی ندارم."

این اولین باری نیست که این مربی به این حد از استیصال می‌رسد، در ماه می، وقتی بایرن در مقابل لایپزیش 3-1 شکست خورد و ممکن بود به قیمت از دست رفتن بوندسلیگا تمام شود، توخل در مصاحبه بعد از باری گفت: "ما مشکلات زیادی داریم که من منشا آن‌ها را متوجه نمی‌شوم. من نمی‌توانم چیزی را که از دست رفته است بازگردانم."

تنها خبر خوب برای بایرن این است که سوپرکاپ به طور رسمی بخشی از فصل 23-2022 است. در افتتاحیه بوندسلیگا روز جمعه در مقابل برمن، کین، توخل و بایرن فرصت دیگری برای شروع خوب فصل جدید دارند.

دیدگاه‌ها