کد خبر : 1957024 | 22 مرداد 1402 ساعت 05:20 | 45K بازدید | 6 دیدگاه

بی‌اثرترین حرکت جوانمردانه سال اروپا!

رابرت آندریچ، ستاره 28 ساله لورکوزن پس از به ثمر رساندن یک گل با دست، داور را از خطای هند خود مطلع کرد.

بی‌اثرترین حرکت جوانمردانه سال اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن در جام حذفی آلمان با نتیجه 8-0 توتونیا اوتنسن را شکست داد اما نکته جالب این بازی، انجام یک حرکت جوانمردانه از سوی هافبک ورکسلف بود.

رابرت آندریچ، بازیکن 28 ساله لورکوزن در حالی که بازی با نتیجه 0-7 در آخرین دقایق مسابقه دنبال می شد، پس از به ثمر رساندن یک گل با دست و قبول آن توسط داور، به استفاده از دست خود اعتراف کرد و زمینه‌ساز مردود اعلام شدن گل توسط داور شد.

این حرکت آندریچ باعث شد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه از جای خود بلند شده و او را تشویق کنند اما خود این بازیکن صادقانه می‌گوید که نتیجه بازی در حرکت او موثر بوده است: «حتی متوجه نشدم که کل ورزشگاه کف زدند. اما این یک هند واضح بود و در نتیجه 7:0 می توانید با آن کنار بیایید. البته اگر داور از من نمی‌پرسید، من چیزی نمی‌گفتم.»

1908852

سرمربی اسپانیایی لورکوزن نیز از حرکت بازیکن خود تمجید کرد: "این یک حرکت خوب بود که راب به خطای هند خود اعتراف کرد. اگر این اتفاق در بوندسلیگا بیفتد، من نمی دانم چه می شود. برای اینجا و امروز خوب بود اما در بوندسلیگا ما VAR داریم."

آیا آندریچ اگر نتیجه 1-0 بود این را اعتراف می کرد؟ پاسخ بازیکن لورکوزن جالب است: "این سوال خوبی است، اگر صادق باشم، من فکر می‌کنم شاید نه!"

دیدگاه‌ها