کد خبر : 1957027 | 21 مرداد 1402 ساعت 23:56 | 29K بازدید | 33 دیدگاه

توماس توخل دست به دامن هری کین شد! (عکس)

هری کین در 30 دقیقه پایانی سوپرکاپ آلمان به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شد تا از شکست این تیم جلوگیری کند.

توماس توخل دست به دامن هری کین شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ نیمه اول سوپرکاپ فوتبال آلمان را با شکست 2-0 به پایان رساند و در دقایق نخست نیمه دوم نیز در جبران گل های خورده ناکام بود تا اینکه توماس توخل مقاومت خود را شکسته و هری کین را در 30 دقیقه پایانی وارد زمین کرد.

مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا در نیمه اول سوپرکاپ عملکرد ضعیفی نسبت به قهرمان فصل گذشته جام حذفی داشت و در حضور تماشاگران خود دو گل از این تیم خورد و موقعیت خاصی برای گلزنی نداشت.

1908868

توخل در شروع نیمه دوم کیم مین جائه را برای نظم بخشیدن به خط دفاعی وارد زمین کرد و 15 دقیقه بعد از آن زمانی که از گلزنی مهاجمان داخل زمین ناامید شد از هری کین خواست تا برای ورود به زمین آماده شود.

کاپیتان تیم ملی انگلیس شب گذشته لندن را به مقصد مونیخ ترک کرد و ظهر امروز در اولین جلسه تمرینی تیم جدیدش حضور پیدا کرد. توخل پیش از بازی اعلام کرده بود که به دلیل نداشتن استراحت کافی، احتمالا چند دقیقه فقط به کین میدان دهد اما این بازیکن در 30 دقیقه پایان وارد زمین شد تا شاید بتواند از شکست تیمش ممانعت کند.

1908867

ورود هری کین به زمین اما خیلی برای بایرن خوش یمن نبود و تنها چند دقیقه بعد از این که او جای ماتیس تل را گرفت، تیم حریف با ضربه پنالتی دنی اولمو به گل سوم دست یافت تا در آستانه فتح سوپرکاپ قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها