کد خبر : 1957044 | 22 مرداد 1402 ساعت 07:05 | 57.9K بازدید | 14 دیدگاه

گواردیولا جانشین محرز را پیدا کرد

پس از انتقال ریاض محرز به عربستان، منچسترسیتی به دنبال جذب جرمی دوکو، بازیکن رن، است.

گواردیولا جانشین محرز را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از انتقال ریاض محرز به عربستان سعودی به دنبال جذب جرمی دوکو، وینگر رن، است.

محرز پس از گذراندن 5 سال در منچستر و به دست آوردن 4 قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در ماه جولای به باشگاه الاهلی عربستان پیوست.

پس از جدایی محرز پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، اصرار داشت که محرز یک بازیکن بی نظیر در تیمش بوده و جایگزین کردن چنین بازیکنی آسان نیست.

با این حال، این دقیقاً همان کاری است که گواردیولا و سیتی باید انجام دهند‌. سیتیزن‌ها توجه خود را به دوکو، بازیکن بلژیکی، معطوف کرده‌اند.

1908910

این بازیکن 21 ساله در 90 بازی برای تیم فرانسوی 11 گل زده و 10 پاس گل به ثمر رسانده است. او مهارت، سرعت و خلاقیت خود را در جام جهانی 2022 قطر با لباس بلژیک نشان داد.

گزارش شده که دوکو ممکن است بین 50 تا 60 میلیون یورو قیمت داشته باشد. پیش از این استون ویلا در اوایل فصل نقل و انتقالات خواهان جذب این بازیکن بود.

سیتی قبلاً یوشکو گواردیول را با 90 میلیون یورو از لایپزیش و همچنین متئو کواچیچ را با 30 میلیون یورو از چلسی جذب کرد اما آن‌ها نیاز به جایگزینی محرز دارند.

این بازیکن الجزایری به دیگر ستاره‌های سابق لیگ برتر یعنی روبرتو فیرمینو و ادوارد مندی پیوسته که اکنون در الاهلی بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها