کد خبر : 1959376 | 30 مرداد 1402 ساعت 19:07 | 25.4K بازدید | 7 دیدگاه

بعد از دو هفته: اولین جایزه ستاره سابق سیتی در عربستان

ریاض محرز که امسال تابستان از منچسترسیتی به الاهلی عربستان ملحق شده اولین جایزه انفرادی خود در این کشور را دریافت کرد.

بعد از دو هفته: اولین جایزه ستاره سابق سیتی در عربستان

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز، کاپیتان تیم ملی الجزایر، از جمله ستارگانی بود که امسال تابستان فوتبال اروپا را ترک کرده و به باشگاه‌های عربستانی پیوستند.

محرز با ترک منچسترسیتی، قهرمان چمپیونزلیگ راهی عربستان شد تا با امضای قراردادی بازیکن الاهلی شود.

لیگ روشن عربستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد جایزه بهترین گل هفته دوم این لیگ به ریاض محرز، ستاره الجزایری باشگاه الاهلی، تعلق گرفته است. این جایزه به دلیل گلی که محرز در بازی این هفته الاهلی مقابل الخلیج به ثمر رساند به او اهدا شده است.

ویدئو: 308163

این گل که مقابل الخلیج زده شد اولین گل ریاض محرز در عربستان بود. ستاره الجزایری که فصل گذشته پیراهن منچسترسیتی را به تن داشت در دقیقه 45+1 دیدار الاهلی مقابل الخلیج پاس فهد الرشیدی را با ضربه‌ای تماشایی به گل تبدیل کرد تا الاهلی با دو گل از حریف پیش بیفتد. محرز هفته اول هم به ستاره هم‌تیمی‌اش فیرمینو یک پاس گل داده بود.

1913290

جایزه بهترین گل هفته لیگ روشن با رای هواداران انتخاب می‌شود. گل محرز به الخلیج رای 84 درصد هواداران را به دست آورد. نامزدهای بعدی اختلاف زیادی با گل ریاض محرز داشتند. گل فاشیون ساکلا بازیکن الفیحا مقابل الهلال با 10 درصد آرا در رتبه دوم و گل تئو، بازیکن الفتح مقابل الخدود با 6 درصد آرا در رتبه سوم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها