کد خبر : 1957047 | 22 مرداد 1402 ساعت 00:44 | 83.7K بازدید | 57 دیدگاه

تلخ‌ترین شروع برای هری کین در بایرن مونیخ

سوپرمن بدون شنل سقوط می‌کند (عکس)

همه چیز برای شروع رویایی هری کین با بایرن مونیخ آماده بود جز خود این دو؛ شاگردان توخل امشب با 3 گل در سوپرکاپ مغلوب لایپزیش شدند!

سوپرمن بدون شنل سقوط می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هری کین بعد از کش و قوس های بسیار سرانجام به بایرن مونیخ پیوست. رکوردار قهرمانی بوندس لیگا از شروع نقل و انتقالات تابستانی در پی جذب این مهاجم ملی‌پوش بود اما مقاومت تاتنهام این معامله را به حدی کش داد که کین روز جمعه و یک روز قبل از دیدار سوپرکاپ آلمان لندن را به مقصد مونیخ ترک و قراردادش را با بایرن ثبت کرد.

1908920

او ظهر امروز با وجود شب پر مشغله ای که داشت در تمرین بایرن مونیخ حضور یافت و در دیدار سوپرکاپ امشب مقابل لایپزیش نامش در لیست بازیکنان تیم توماس توخل دیده می شد. او امیدوار بود که در بدو ورودش به بایرن مونیخ یک جام ببرد و خود را آماده پر کردن کلکسیون افتخارات خالی‌اش با تیم جدیدش کند.

1908918

توخل که تصور می کرد تیمش برد راحتی مقابل لایپزیش کسب کند پیش از بازی اعلام کرده بود که چند دقیقه به کین میدان خواهد داد اما در دقیقه 60 و زمانی که تیمش با 2 گل از حریف عقب بود بالاجبار این بازیکن را به زمین فرستاد. او ابتدا قصد داشت یک قهرمانی به ستاره جدیدش هدیه کند اما در جریان بازی برای کسب همین جام دست به دامن کین شد؛ البته ورود کاپیتان انگلیس به ترکیب بایرن تاثیری در نتیجه نداشت و این تیم در نهایت با سه گل مغلوب لایپزیش شده و شاهد برپایی جشن قهرمانی حریف در ورزشگاه خانگی‌اش شد.

1908921

هری کین که با زدن 280 گل در 435 بازی بهترین گلزن تاریخ تاتنهام بود در این فصل با انگیزه جام گرفتن مجبور به ترک باشگاهی شد که 20 سال در آن حضور داشت. برنده 3 جایزه کفش طلای لیگ برتر با وجود آمار فردی قابل توجهش در تاتنهام، هیچ جامی با این تیم کسب نکرد تا در سال های پایانی فوتبالش با 120 میلیون یورو راهی بایرن شده و در این تیم به جست و جوی جام بپردازد؛ این تصمیم کین با انتقاد بسیاری از کارشناسان انگلیسی همراه بود که شانس او را در بایرن برای کسب جام پایین می دانند؛ مایکل اوون یکی از منتقدان کین به شمار می رفت که چند روز پیش آقای گلی در لیگ برتر را به حضور در لیگی که فقط یک تیم قدرتمند دارد ارجح تر دانسته بود.

1908922

به هر ترتیب این شروع خوبی برای بایرن و کین نبود و باید منتظر ماند و دید جانشین روبرت لواندوفسکی در فصلی که بایرن مونیخ قصد پوست اندازی با توخل را دارد چقدر خواهد توانست جای خالی این مهاجم لهستانی را پر کرده و شانس کسب جام را برای خود افزایش دهد. فعلا که در سوپرکاپ فوتبال آلمان نه بایرن برای کین جام آورد و نه کین بایرن را از شکست نجات داد. البته این هنوز شروع کار است و باید دید در بوندس لیگا و چمپیونزلیگ قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد.

1908919

دیدگاه‌ها