کد خبر : 1957048 | 22 مرداد 1402 ساعت 06:44 | 63.9K بازدید | 37 دیدگاه

دردسرهای عجیب هری کین در بایرن: بنز ممنوع!

در بایرن مونیخ قوانین سختگیرانه‌ای در باره اتومبیل وجود دارد که هری کین باید آن‌ها را رعایت کند.

دردسرهای عجیب هری کین در بایرن: بنز ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین پس از امضای قرارداد با یایرن مونیخ، باید به قوانین سختگیرانه مربوط به خودرو در این تیم عادت کند.

بایرن مونیخ صبح شنبه تایید کرد که هری کین با قراردادی 4 ساله به این تیم پیوسته است و از این به بعد شماره 9 جدید تیمشان خواهد بود. بهترین گلزن تاریخ تاتنهام، بعد از نقل مکان از لندن به مونیخ، باید به فرهنگ خودرویی تیم بایرن مونیخ عادت کند.

1908925

خودروسازی آئودی آلمان شراکت دراز مدتی با بایرن مونیخ دارد و 8 درصد از سهام این باشگاه را نیز در اختیار دارد.

به عنوان بخشی از این شراکت، بازیکنان و کارکنان باشگاه بایرن مونیخ موظف‌اند که با خودروهای این شرکت در محل باشگاه یا تمرینات تیم حاضر شوند. بازیکنان می‌توانند از بین مدل‌های مختلف این شرکت انتخاب کنند و با پلاک شخصی خودشان صاحب این خودرو شوند.

البته حضور با خودروهایی مانند بنتلی، بوگاتی یا پورشه نیز بلامانع است زیرا همانند آئودی، همه این شرکت‌ها زیر مجموعه فولکس واگن به حساب می‌آیند.

1908923

در ماه مارس 2021، کینگزلی کومان وینگر بایرن با یک مرسدس بنز در محل تمرینات حاضر شد. کارکنان باشگاه فورا جلوی ورود این بازیکن را گرفتند و او مجبور شد ماشینش را کنار خیابان پارک کند.

باشگاه این بازیکن را 50 هزار یورو جریمه کرد. این اولین بار نبود که کومان چنین تخلفی می‌کرد، او پیش از این نیز یکبار با مک‌کلارن در محل تمرین حاضر شد که به عنوان جریمه مجبور شد برای کارکنان دفتر مرکزی آئودی این نامه را امضا و ارسال کند:"می خواهم از باشگاه و آئودی عذرخواهی کنم که با ماشین شرکتم به تمرین نیامده‌ام. دلیل این اتفاق شکستن آیینه ماشین آئودی‌ام بود. با این حال این اشتباه من بود.

1908926

من برای جبران، در اسرع وقت از کارخانه آئودی در اینگولشتات بازدید خواهم کرد و به مدت یک ساعت مراسم امضا برای عذرخواهی از کارکنان این شرکت برگزار خواهم کرد."

البته بازیکنان بایرن می‌توانند در اوقات فراغت، با ماشین شخصی خود رانندگی کنند.

دیدگاه‌ها