کد خبر : 1957080 | 22 مرداد 1402 ساعت 09:17 | 28.2K بازدید | 24 دیدگاه

دلیل ناکامی کین مشخص شد: بی‌خوابی!

یاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین تا صبح روز گذشته بیدار بوده و به همین دلیل نتوانسته به تیم جدیدش کمک کند.

دلیل ناکامی کین مشخص شد: بی‌خوابی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار سوپر جام آلمان به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد تا اولین جام فصل را از دست بدهد. 

کین که روز گذشته به صورت رسمی قراردادش را با باشگاه بایرن مونیخ به امضا رسانده بود هم نامش در فهرست این تیم برای این دیدار قرار گرفت تا برای اولین بار با پیراهن تیم جدیدش راهی میدان شود. 

او از ابتدا روی نیمکت نشسته بود و در دقیقه 64 بود که به جای ماتیس تیل وارد زمین شد اما نتوانست به تیمش کمکی کند و دقایقی پس از ورود او بود که دنی اولمو گل سوم لایپزیش را هم وارد دروازه بایرن کرد تا کار بیش از پیش برای آنها دشوار شود. 

1908867

کیمیش در گفتگو با اسپورت وان درباره شرایط ستاره جدید بایرن اظهار داشت: «من فکر می‌کنم کین تا ساعت سه یا چهار صبح بیدار بود. اگر کمی بیشتر خوابیده بود، می‌توانست بسیار به ما کمک کند. البته که ما انتظار گل‌های بسیاری را از او داریم چون بازیکنی درخشان است. او خودش را بارها ثابت کرده و مطمئنا کمک بسیاری به این تیم خواهد کرد. 

مصدومیت چوپو موتینگ در فصل گذشته بسیار تلخ بود. من فکر می‌کنم بسیار مهم است که مهاجم کاملی در نوک خط حمله داشته باشیم. ما حالا سه مهاجم خیلی خوب داریم و انتظار داریم که آنها این فصل گل‌های بسیاری را برای تیم ما به ثمر برسانند و به ما برای کسب پیروزی در دیدارهای دشوار کمک کنند.»

دیدگاه‌ها