کد خبر : 1957068 | 22 مرداد 1402 ساعت 01:39 | 11.2K بازدید | 7 دیدگاه

امتیاز مهم مقابل قهرمان با علی کریمی

کایسری اسپور در حضور یکی از دو بازیکن ایرانی خود به تساوی مقابل گالاتاسرای رسید.

امتیاز مهم مقابل قهرمان با علی کریمی

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که سید مجید حسینی را در فهرست نفراتش نمی‌دید و علی کریمی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ شنبه شب در استادیوم کادیر هاس به مصاف گالاتاسرای رفت.

یاران مجید حسینی و علی کریمی در شرایطی مقابل گالاتاسرای قرار گرفتند که این تیم در فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ ترکیه مقتدرانه به قهرمانی رسیده بود و سعی داشت سال جدید فوتبالی را هم مقتدرانه آغاز کند که کایسری اسپور این اجازه را به آنها نداد.

1908969

تیم فوتبال کایسری اسپور در نخستین بازی فصل که میزبان گالاتاسرای مدعی قهرمانی بود، به تساوی ارزشمند بدون گل دست پیدا کرد تا بدون شکست دور جدید مسابقات سوپر لیگ ترکیه را آغاز کند.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که سال قبل ۲۰ بار در سوپر لیگ ترکیه به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند، در نخستین بازی فصل جدید حضور کامل و ۹۰ دقیقه‌ای مقابل گالاتاسرای داشت و نمایش موثری در میانه زمین ارائه داد.

1908970

سید مجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور به دلیل بیماری نتوانست مقابل گالاتاسرای به میدان برود و دور از فهرست نفرات تیمش بود.

دیدگاه‌ها