کد خبر : 1957072 | 22 مرداد 1402 ساعت 01:57 | 51K بازدید | 8 دیدگاه

بازوبند بهترین تیم دنیا را به دست بستم

فخرفروشی کاپیتان رئال: رویایم برآورده شد

دنی کارواخال، بستن بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را تحقق یکی از بزرگترین رویاهای خود دانست.

فخرفروشی کاپیتان رئال: رویایم برآورده شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل جدید لالیگا را با پیروزی 2-0 مقابل اتلتیکو بیلبائو آغاز کرد. این تیم امشب موفق شد با گل های رودریگو و جود بلینگام از سد حریف خود بگذرد. دنی کارواخال، کاپیتان این فصل رئالی‌ها در پایان بازی با اتلتیکو بیلبائو از تحقق رویای بزرگ خود ابراز خوشحالی کرد.

او در حالی که بازوبند کاپیتانی رئال را به دست بسته بود پاس اولین گل فصل را به رودریگو داد تا در شبی که یکی از بزرگترین رویاهایش محقق شده بود نقش مهمی در برد تیمش ایفا کند.

1908980

کارواخال در مورد بستن بازوبند کاپیتانی رئال گفت: "از این بابت بی نهایت خوشحالم! این یک رویای بزرگ بود که به حقیقت پیوستم. من در حال حاضر بازوبند بهترین تیم دنیا را به دست می بندم و این عالی است."

او در مورد پیروزی 2-0 مقابل بیلبائو گفت: "تمرینات خوبی در پیش فصل انجام داده بودیم و به نظرم امروز تیم در حمله و دفاع عملکرد قابل قبولی داشت. امیدوارم که این روند خوب را در ادامه فصل نیز تکرار کنیم."

به عقیده کاپیتان رئال بازی کردن در این تیم یک چالش بسیار دشوار برای بازیکنان است: "همه می خواهند در این تیم بازی کنند و همه نیز شرایط آن را دارند. به همین خاطر دقایق حضور در ترکیب رئال مادرید بسیار گران است!"

کاروخال با تحسین جود بلینگام که در اولین بازی رسمی‌اش برای رئال گلزنی کرد گفت: "بلینگام امروز یک بار دیگر کیفیت بالای خود را نشان داد. او قرار است امسال کمک زیادی به ما بکند."

دیدگاه‌ها