کد خبر : 1957075 | 22 مرداد 1402 ساعت 09:00 | 42.8K بازدید | 20 دیدگاه

رودریگو: خوشحالم که می‌توانم کنارش بازی کنم

ستاره رئال هم طرفدار بلینگام از آب درآمد!

رودریگو، ستاره جوان رئال مادرید، از بازی در نوک خط حمله تیمش ابراز رضایت کرد.

ستاره رئال هم طرفدار بلینگام از آب درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اولین هفته لالیگا موفق شد میزبان خود اتلتیکو بیلبائو را با نتیجه 2-0 شکست دهد. رودریگو و جود بلینگام گل های تیم کارلو آنچلوتی را در این دیدار به ثمر رساندند.

ستاره برزیلی رئال در دقیقه 28 روی پاس دنی کارواخال با یک شوت نوک پا از سمت راست محوطه جریمه دروازه بیلبائو را باز کرد تا اولین گل فصل تیمش را به نام خود ثبت کند.

او در پایان بازی با ابراز خوشحالی از پیروزش تیمش گفت: "می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت و به همین خاطر از کسب پیروزی خیلی خوشحال هستیم. امیدوارم در ادامه فصل نیز به همین منوال پیش برویم و بازی هایمان را با برد پشت سر بگذاریم."

1908987

رودریگو کنار وینیسوس جونیور در نوک خط حمله رئال قرار گرفته و جود بلینگام نیز پشت سر آن‌ها تکمیل کننده خط حمله مخوف رئال بود. ستاره برزیلی رئال با ابراز رضایت از پست امروز خود گفت: "در پستی بازی کردم که دوستش دارم. با کارواخال هم کاملا هماهنگ بودم و توانستیم هر آن چه تمرین کرده بودیم را اجرا کنیم."

او که فصل گذشته در 34 بازی لالیگا به میدان رفت و موفق به ثبت 9 گل و 8 پاس گل شد امیدوار است امسال آمارش را بهتر کند: "می‌خواهم تا جایی که ممکن است گل بزنم و پاس گل بدهم تا بیشترین تاثیر مثبت را روی تیمم بگذارم."

رودریگو با استقبال از بازی کنار بلینگام گفت: "خیلی خوشحالم که می‌توانم کنار بلینگام بازی کنم، او یک ستاره است و من مطمئن هستم که در این فصل کمک زیادی به ما خواهد کرد."

دیدگاه‌ها