کد خبر : 1957102 | 22 مرداد 1402 ساعت 10:55 | 30.2K بازدید | 5 دیدگاه

پدیده آلمانی رکورد تاریخی را شکست

جان اوزون، پدیده نورنبرگ، موفق شد رکورد جوان‌ترین بازیکنی که موفق به ثبت هت تریک در جام حذفی آلمان شده را به نام خودش ثبت کند.

پدیده آلمانی رکورد تاریخی را شکست

به گزارش "ورزش سه"، نورنبرگ روز گذشته در چارچوب دور اول از رقابت‌های جام حذفی آلمان به مصاف اوبرنولند رفت و با نتیجه پر گل 1-9 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

ستاره درخشان این بازی جان اوزون بود که از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته بود  و توانست خیلی زود در دقیقه دهم بازی دروازه حریف را باز کند. 

او برای به ثمر رساندن گل دوم خودش و تیمش در این دیدار نیاز به زمان زیادی نداشت و تنها چهار دقیقه پس از گل اولش موفق شد گل دوم را هم وارد دروازه تیم حریف کند تا خیال هواداران و کادر فنی این تیم تا حد زیادی راحت شود. 

اما این پایان ماجرای این بازیکن نبود. در حالی که دیگر بازیکنان نورنبرگ موفق شده بودند چهار گل دیگر به ثمر برسانند، او در دقیقه 67 بار دیگر این فرصت را پیدا کرد که هت تریکش را کامل کند و هفتمین گل تیمش را بزند. 

او با این گل توانست نامش را به عنوان جوان‌ترین بازیکنی که موفق شده از سال 1963 تا به حال در دیداری از جام حذفی آلمان سه گل به ثمر برساند ثبت کند.

این رکورد پیش از اون در اختیار اولاف تان بود که در سال 1984 موفق شده بود در سن 18 سالگی سه گل برابر بایرن مونیخ به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها