کد خبر : 1957112 | 22 مرداد 1402 ساعت 11:33 | 12.2K بازدید | 8 دیدگاه

منصوریان در دربی اصفهان!

داور الیت فوتبال ایران مسابقه حساس دربی اصفهان را قضاوت خواهد کرد.

منصوریان در دربی اصفهان!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دربی حساس فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران را ذوب آهن و سپاهان از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه هفته جاری در چارچوب دیدارهای هفته دوم مقابل هم برگزار می‌کنند که شاگردان محمد ربیعی و ژوزه مورایس به دنبال کسب دومین برد متوالی هستند و به همین دلیل، کمیته داوران نیز یک داور جوان و الیت برای این دیدار انتخاب کرده است.

مرتضی منصوریان که نامش در بین داوران هفته اول لیگ برتر حضور نداشت، نخستین قضاوت خود در لیگ بیست و سوم را این هفته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بین تیم های ذوب آهن و سپاهان انجام خواهد داد.

این داور آینده دار آخرین قضاوت خود در لیگ برتر را در هفته سی‌اُم فصل گذشته بین تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای فولاد انجام داد که ناظر ویژه داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در آن مسابقه، عملکردش را زیر نظر گرفته بود تا مورد تایید قرار بدهد.

یعقوب سخندان نیز که مثل مرتضی منصوریان در هفته اول هیچ قضاوتی نداشت و آخرین بار در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر کمک داور دوم دیدار فولاد و آلومینیوم بود، به‌عنوان کمک داور اول دربی اصفهان انتخاب شده.

امین زاهدی، کمک داور دوم دیدار ذوب آهن و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر، آخرین بار در هفته بیست و ششم فصل قبل کمک داور دیدار آلومینیوم اراک و ذوب آهن بود که دوباره برای سبزپوشان اصفهانی قضاوت خواهد کرد و در نهایت احمد محمدی نیز داور چهارم این مسابقه است.

دیدگاه‌ها