کد خبر : 1957129 | 22 مرداد 1402 ساعت 12:34 | 23.5K بازدید | 4 دیدگاه

پروازهای یک گلر به چشم نیامد!(عکس)

دروازه‌بان پیکان یکی از بهترین‌های تیمش در دیدار مقابل نساجی بود.

پروازهای یک گلر به چشم نیامد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان نزدیک بود بازی افتتاحیه لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر را با کسب پیروزی یک بر صفر به سود خود تمام کند و حتی این شانس را داشت به گل‌های بیشتر هم مقابل نساجی برسد که این اتفاق نیفتاد، اما در طرف مقابل نیز تیم میزبان حملاتی روی دروازه خودروسازان به وجود آورد که در دو صحنه ایمان صادقی عملکرد موثری داشت.

دروازه بان فصل گذشته ملوان انزلی در حالی با نظر رسول خطیبی به پیکان اضافه شد که حدود یک هفته مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر قراردادش با این باشگاه را رسمی کرد، اما با انگیزه زیاد مقابل نساجی مازندران قرار گرفت و توانست یکی از بهترین‌های تیمش باشد.

1909059

ایمان صادقی که سال نسبتا موفقی در ملوان پشت سر گذاشته بود، در نخستین بازی فصل جدید نیز عملکرد تاثیرگذاری برای کسب امتیاز تیمش در ورزشگاه وطنی داشت و توانست دوباره با لباس پیکان بدرخشد که البته در دقایق پایانی حملات پردامنه نساجی با بازی مستقیم، دروازه او را با یک ضربه سر باز کرد.

صادقی که ازجمله گلرهای با سابقه فوتبال ایران به حساب می آید، امیدوار است روند خوبی که در شروع لیگ برتر مقابل نساجی داشت را در دیدارهای بعدی پیکان ازجمله مسابقه آینده برابر گل گهر سیرجان ادامه دهد.

1909060

دیدگاه‌ها