کد خبر : 1957132 | 22 مرداد 1402 ساعت 12:45 | 87.4K بازدید | 23 دیدگاه

فقط سه بازیکن اصلی نیستند

نفس راحت ژاوی: بارسلونا کامل شد

تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.

نفس راحت ژاوی: بارسلونا کامل شد

به گزارش "ورزش سه"، الخاندرو بالده نیز سرانجام برای بازی امشب مقابل ختافه وارد فهرست بارسلونا شد، هرچند که فعلا نام او به عنوان بازیکن تیم دوم باشگاه در فهرست قرار گرفته است. در واقع باشگاه هنوز نتوانسته از لحاظ مالی به شرایطی برسد که نام او را به عنوان بازیکن اول ثبت کند. 

کسانی که در نهایت از لیست بازی امشب برابر ختافه کنار گذاشته شدند، اینیاکی پنیا و مارکوس آلونسو هستند، در حالی که غیبت اینیگو مارتینز به دلیل مصدومیت نیز قطعی است و فعلا باشگاه قرارداد او را نیز ثبت نکرده است.

1909065

بارسا دیشب توانست قرارداد ایلکای گوندوگان، اوریول رومئو، سرخی روبرتو و عبده را نیز ثبت کند و همگی امشب در دسترس هستند. لامین یامال، فرمین لوپز، آسترالاگا و مارک کاسادو نیز به عنوان بازیکن تیم دوم باشگاه امشب تیم اول را همراهی خواهند کرد.

سرجینیو دست و کلمنت لنگله که در ایده های ژاوی جای ندارند، امشب غایب هستند و به آنها اعلام شده به دنبال تیم دیگر برای خود باشند.

1909066

فهرست 21 نفره بارسلونا: تراشتگن، سرخی روبرتو، آرائوخو، کنده، اریک گارسیا، کریستنسن، بالده، رومئو، دی‌یونگ، گوندوگان، پدری، گاوی، فران تورس، آنسو فاتی، رافینیا، عبده، لواندوفسکی، آسترالاگا، یامال، فرمین و کاسادو.

دیدگاه‌ها