کد خبر : 1957135 | 22 مرداد 1402 ساعت 12:52 | 13.1K بازدید | 4 دیدگاه

کاپیتان تیم آسیایی بر می‌گردد

هافبک نساجی مازندران پس از یک مسابقه غیبت دوباره به فهرست تیمش برمی‌گردد.

کاپیتان تیم آسیایی بر می‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی مسابقه هفته اول مقابل پیکان را در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار کرد و به تساوی یک بر یک رسید که مهرداد عبدی و حسین زامهران، دو بازیکن با سابقه خود را در اختیار نداشت، اما آنها در دومین بازی با رفع محرومیت دوباره در دسترس سرمربی این تیم قرار می گیرند.

مهرداد عبدی که طی سالیان اخیر در نساجی عضویت داشته و جزو مهره های با تجربه این تیم محسوب می‌شود، در لیگ بیست و سوم با نظر مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان اول انتخاب شده ولی در هفته اول بخاطر محرومیت قبلی مقابل پیکان حضور نداشت که حالا شرایط بازی به دست آورده است.

کاپیتان نساجی مازندران که در دیدارهای تدارکاتی و تمرینات پیش فصل با انگیزه زیادی ظاهر شده، در حالی به فهرست تیمش اضافه می شود که بعید نیست در دیدار پیش رو مقابل مس رفسنجان به ترکیب هم برگردد و در پست هافبک دفاعی به میدان برود.

مهرداد عبدی که گل قهرمانی نساجی مازندران را در فینال جام حذفی دو فصل قبل به ثمر رساند و امسال همراه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، امیدوار است در بازگشت به ترکیب موثر ظاهر شود و بتواند نمایش خوبی برابر مس رفسنجان داشته باشد.

1909070

دیدگاه‌ها