کد خبر : 1957136 | 22 مرداد 1402 ساعت 13:05 | 53.4K بازدید | 64 دیدگاه

اعتراف والورده

دیگر نمی توان این رئال را برد!

ارنستو والورده معتقد است شکست دادن رئال مادرید با این هافبک های تنومند و با تغییر سیستمی که داده اند، بسیار سخت شده است.

دیگر نمی توان این رئال را برد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب یکی از بهترین بازی های تاریخ خود در سن مامس را انجام داد و به میزبان اجازه نداد بازی خودش را انجام دهد. کهکشانی ها با درخشش جود بلینگام توانستند با دو گل پیروز شوند و لالیگا را با برد شروع کنند.

1908942

برتری رئال به قدری محسوس بود که ارنستو والورده، مربی اتلتیک هم باخت را بی چون و چرا قبول کرد. والورده گفت: «پیروزی عادلانه بود و آنها بسیار بهتر از ما بودند. شاید کنترل 90 دقیقه ای روی توپ و میدان نداشتند ولی رئال هر لحظه می توانست موقعیت خطرناک ایجاد کند. نه می توانستیم وارد محوطه جریمه رئال شویم و نه شانس گل واضحی داشتیم. توپ های زیادی هم از دست دادیم و اینگونه پیروز شدن برابر رئال غیرممکن است.»

1831765

مربی بیلبائو ادامه داد: «خط هافبک رئال با شوامنی، بلینگام و کاماوینگا بسیار قدرتی و فیزیکی بود و نبردهای تن به تن را باختیم. در نیمه دوم سعی کردم تغییراتی ایجاد کنم ولی موثر نبود. رئال هافبک هایی در این فصل دارد که گذشتن از آنها بسیار سخت است. آنها نسبت به فصل قبل کاملا تغییر سیستم داده اند و شکست دادنشان خیلی دشوار خواهد بود.»

دیدگاه‌ها