کد خبر : 1957150 | 22 مرداد 1402 ساعت 13:35 | 106K بازدید | 0 دیدگاه

پس از نمایش امیدوارکننده در سن‌مامس

حق با کارلتو بود: کی امباپه رو میخواد!

رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.

حق با کارلتو بود: کی امباپه رو میخواد!

به گزارش "ورزش سه"، مادریدی‌ها که از یک پیش فصل تردیدآمیز آمده بودند، دیشب در سن مامس برابر بیلبائو نمایشی قدرتمند ارائه دادند. تردیدها در مورد قدرت گلزنی رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ زیاد بود ولی رئال برابر بیلبائو مشکل گلزنی و خلق موقعیت نداشت.

1908944

نتایج پیش فصل چندان خوب نبود (دو برد و دو باخت) و به خصوص مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا ساعاتی قبل از شروع لیگ به شدت روحیه رئالی ها را خراب کرده بود.

در تمام هفته‌های گذشته نیز صحبت از انتقال کیلیان امباپه بود در حالی که کارلو آنچلوتی قبل از نشست خبری بازی با بیلبائو برای چندمین بار تاکید کرد که این انتقال ضروری نیست و سن مامس نیز حرف او را ثابت کرد و مشخص شد حق با کارلتو بوده است.

1908941

برای اولین بار در لالیگا، آنچلوتی ترجیح داد چهار هافبک جوان را از ابتدا به زمین بفرستد و تونی کروس و لوکا مودریچ روی نیمکت نشستند. برای آنچلوتی کاملاً واضح است که تغییر چرخه آغاز شده و با بلینگام، شوآمنی، کاماوینگا و زوج رودریگو و وینیسیوس در حمله، رئال بارها شانس گل خلق کرد و دو بار نیز به گل رسید، آن هم در زمینی دشوار مثل سن‌مامس.

1908972

زمان نشان خواهد داد که آیا این رئال مادرید به آنچه که ایمان دارد، خواهد رسید یا خیر. مطمئناً رئال باید یک دروازه‌بان جدید جذب کند و همچنین باید دید شدت مصدومیت میلیتائو چگونه است و تیم به مدافع جدید نیاز دارد یا خیر. اما آنچلوتی باور دارد که در حال حاضر آمدن امباپه لازم نیست. فلورنتینو پرز هم اعتقاد دارد اگر 12 ماه بعد می‌تواند بازیکن را رایگان در اختیار داشته باشد، نیازی به هزینه 200 میلیون یورویی در این تابستان نیست. 

1909085

دیدگاه‌ها