کد خبر : 1957167 | 22 مرداد 1402 ساعت 14:35 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر جدید پیکان برای توافق با مربی؛

این قرارداد به یک دلیل نهایی نمی‌شود

درحالی که کمی بیش از یک ماه تا آغاز سوپرلیگ فوتسال زنان باقی‌مانده است، قهرمان فصل گذشته هنوز مربی خود را نمی‌شناسد.

این قرارداد به یک دلیل نهایی نمی‌شود

به گزارش “ورزش سه”، دومین فصل از سوپرلیگ فوتسال زنان از ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد و در این میان بسیاری از تیم‌ها هنوز به توافق نهایی با مربی فصل جدید خود نرسیده‌اند. اما بزرگ‌ترین نام در میان تیم‌های بلاتکلیف “پیکان” است.

پیکان که در دو فصل گذشته با هدایت نیلوفر اردلان قهرمان لیگ برتر و سپس سوپرلیگ فوتسال زنان شده است، برای ادامه همکاری با این مربی به توافق نرسیده و از فاطمه شریف به عنوان نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت پیکان یاد می‌شود.

شریف که در دو سال گذشته تنها یک گام تا قهرمانی در لیگ برتر و سوپرلیگ فاصله داشت و نتوانست با نصر فردیس، فاتح جام قهرمانی شود؛ مذاکراتی را با باشگاه پیکان داشته است اما بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار “ورزش سه” علت عدم توافق شریف و پیکان در روزهای اخیر، مربوط به یک بند در قرارداد او است.

فاطمه شریف که اصالتاً اهل مشهد است، درخواست تعیین وضعیت اسکان در تهران را از باشگاه پیکان دارد و می‌خواهد این بند در قرارداد او گنجانده شود تا به جز قرارداد مالی او با پیکانی‌ها، این موضوع نیز رفع گردد اما مدیران پیکان معتقد هستند برای اسکان شریف، باید مبلغی از قرارداد او کسر گردد.

حال باید دید با توجه به باقی‌ ماندن زمان اندک تا شروع سوپرلیگ، قهرمان فصل گذشته با مربی موردنظر خود به توافق خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها