کد خبر : 1957183 | 22 مرداد 1402 ساعت 15:06 | 34.2K بازدید | 5 دیدگاه

اتفاق عجیب: کاپیتانی در اولین بازی(عکس)

مدافع جدید نساجی مازندران در لحظات پایانی دیدار با پیکان کاپیتان تیمش بود.

اتفاق عجیب: کاپیتانی در اولین بازی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در هفته اول لیگ برتر با استفاده از تمام هفت سهمیه لیگ برتری خود مقابل پیکان قرار گرفت که گل اول بازی را دریافت کرد و در لحظات پایانی توانست با ایفای نقش دو بازیکن خود کار را به تساوی بکشد، اما در جریان این مسابقه یک اتفاق جالب توجه نیز رخ داد.

وحید محمدزاده که در دو فصل گذشته برای آلومینیوم اراک به میدان رفته و در نقل و انتقالات تابستانی به نساجی مازندران اضافه شده بود، در نخستین بازی رسمی خود برای این تیم مقابل پیکان در ترکیب ابتدایی قرار گرفت و در لحظات پایانی هم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و گلزنی داشت.

این مدافع ۳۴ ساله پس از اینکه سعید غلامعلی‌بیگی در دقیقه ۷۹ جای خود را به امیرمهدی جان‌ملکی داد و تعویض شد، بازوبند کاپیتانی نساجی مازندران را بر بازو بست و رحمتی تصمیم گرفت محمدزاده را رهبر تیمش در دقایق پایانی کند.

در شرایطی که مهرداد عبدی و حسین زامهران، دو بازیکن و کاپیتان‌های نساجی به دلیل محرومیت مقابل پیکان حضور نداشتند، محمدزاده نیز در حالی به عنوان کاپیتان در دقایق پایانی انتخاب شد که در آن لحظات امیرمهدی جان‌ملکی با سه فصل حضور، صابر حردانی با دو سال بازی و محمود قائدرحمتی با یک فصل عضویت در نساجی، سابقه بیشتری از این مدافع بلند قامت در این باشگاه داشتند ولی در نهایت رحمتی بازوبند را پس از بیگی، تحویل او داد.

1909120

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها