کد خبر : 1957189 | 22 مرداد 1402 ساعت 15:18 | 38.2K بازدید | 11 دیدگاه

جشن تولد جهانبخش خراب شد

ستاره ایرانی فاینورد جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل سیتارد است.

جشن تولد جهانبخش خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته اول لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در لیست بازیکنان خود می‌بیند، از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه (به وقت ایران) در ورزشگاه د کویپ روتردام به مصاف تیم سیتارد خواهد رفت.

علیرضا جهانبخش که طی دو سال گذشته در فاینورد عضویت داشته و در فصل قبل توانست عملکرد درخشانی ارائه دهد و قهرمانی لیگ اردیویسه هلند را همراه تیمش تجربه کند، امروز هم در لیست دیدار برابر سیتارد قرار گرفته، اما در جمع ۱۱ نفر اصلی حاضر نیست.

ستاره ایرانی فاینورد دو روز قبل ۳۰ سالگی خود را جشن گرفت و امیدوار بود امروز در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ اردیویسه هلند فرصت بازی مقابل سیتارد را از ابتدا به دست بیاورد که این اتفاق برای او نیفتاد و آرنه اسلوت احتمال در نیمه دوم این بازیکن را به زمین می‌فرستد.

علیرضا جهانبخش در دیدار رفت فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند مقابل سیتارد به طور کامل نیمکت نشین بود، اما در مسابقه برگشت که در ترکیب حضور داشت، با پاس‌های خود روی دو گل موثر بود.

یاران جهانبخش ۱۱ روز قبل در مسابقه سوپر جام فصل ۲۳-۲۰۲۲ فوتبال هلند با نتیجه یک بر صفر مقابل آیندهوون شکست خوردند و نتوانستند مثل بازی‌های لیگ، این قهرمانی را به دست بیاورند.

1909131

دیدگاه‌ها