کد خبر : 1957212 | 22 مرداد 1402 ساعت 17:05 | 22.2K بازدید | 34 دیدگاه

دفاعیه بیرانوند پس از جلسه انضباطی: خوب بود!

دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است تصمیم‌گیری درستی درباره او از سوی کمیته انضباطی انجام می‌شود.

دفاعیه بیرانوند پس از جلسه انضباطی: خوب بود!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که پس از دیدار هفته اول لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک صحبت‌هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی نسبت به عدم حضور تماشاگران در استادیوم مطرح کرده و مدیران فدراسیون فوتبال را خطاب قرار داده بود، امروز در کمیته انضباطی حضور یافت تا پیرامون اظهارات خود توضیحاتی ارائه کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از این مسابقه عنوان کرده بود علیرضا بیرانوند برای ادای توضیحات نسبت به اظهارات مطرح شده باید در جلسه با این کمیته حضور پیدا کند که امروز این اتفاق افتاد.

بیرانوند پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی عنوان کرد: طبق ابلاغی که پس از دیدار با آلومینیوم آمده بود، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمدم و صحبت‌های لازم را انجام دادم که بیشتر به نفع باشگاه و هواداران پرسپولیس بود و خدایی ناکرده هیچگونه بی احترامی به شخص خاصی نبود و صرفا برای پرسپولیسی‌ها بود.

او در خصوص نتیجه این جلسه ابراز کرد: بنده گفتم اگر قرار است مسابقات ما بدون هواداران باشد، استادیوم ما را عوض کنید و امروز هم جلسه خوبی داشتیم.

دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: تا جایی که می‌دانم، خودم صحبت‌های خوبی انجام دادم و احساس می‌کنم تصمیم درست و حسابی می‌گیرند و مطمئنم اتفاق بدی برای من نمی‌افتد.

دیدگاه‌ها