کد خبر : 1957213 | 22 مرداد 1402 ساعت 17:11 | 19.6K بازدید | 45 دیدگاه

هشدار بیرانوند: بازی بدون تماشاگر را قبول نمی‌کنیم

دروازه‌بان پرسپولیس تاکید دارد مسابقه خانگی بعدی این تیم باید با حضور تماشاگران باشد.

هشدار بیرانوند: بازی بدون تماشاگر را قبول نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند درباره اینکه بازسازی ورزشگاه آزادی نیاز به کمک مسئولان دولتی دارد، گفت: من نمی‌توانم درباره این مسائل نظر بدهم و تنها چیزی که می‌توانم بگویم، این است که همه پای کار بیایند. من پس از مسابقه با آلومینیوم از باشگاه پرسپولیس دفاع کردم چون می‌خواستم هواداران پس از تجربه سه قهرمانی فصل گذشته، در نخستین بازی فصل جدید به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند.

او یادآور شد: ورزشگاه آزادی تا چند هفته نمی‌تواند میزبان تماشاگران باشد و طبق چیزی که شنیدم و نامه‌ای که آقای درویش به فدراسیون و سازمان لیگ داده، قرار است بازی سوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن، جشن سوپر جام برگزار شود و کاپ قهرمانی را به ما بدهند و به همین دلیل باید مسابقه ما با تماشاگر باشد و به هیچ وجه ما قبول نمی‌کنیم این اتفاق بیفتد.

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس تصریح کرد: شخصا دیروز با آقای قنبرزاده صحبت کردم و گفتم بخاطر اینکه قرار است در هفته سوم کاپ قهرمانی سوپر جام را به ما بدهند، باید بازی ما با تماشاگر باشد؛ حالا در ورزشگاه آزادی یا جای دیگر. چیزی که من می‌دانم این است.

بیرانوند تاکید کرد: توافقی بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ صورت گرفته که در هفته سوم لیگ برتر کاپ سوپر جام را به ما می‌دهند و ۱۰۰ درصد تماشاگران ما می‌خواهند در این مسابقه باشند.

دیدگاه‌ها