کد خبر : 1957221 | 22 مرداد 1402 ساعت 17:38 | 57.1K بازدید | 51 دیدگاه

اگر جرات دارم تنهایی کلین‌شیت کنم؛

بیرانوند: دروازه‌بان ما مشتری دارد!

دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است جوانان خوبی در این تیم هستند.

بیرانوند: دروازه‌بان ما مشتری دارد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در خصوص اینکه با وجود حضور گلر برزیلی در پرسپولیس، این خرید جدید شانس بازی پیدا نمی‌کند، عنوان کرد: خودتان هم دیدید، بنده به دنبال حضور در تمام مسابقات نیستم. سال گذشته در مسابقه با نساجی وقتی دیدم احمد گوهری زحمت می‌کشد و بدون حاشیه کنار من تمرین می‌کند، خودم از کادر فنی و ننکا درخواست کردم در دقیقه ۸۴ احمد گوهری به زمین بیاید، چراکه یک سال بدون حاشیه در کنار من تمرین داشت و هیچ حرفی نمی‌زد.

او یادآور شد: ۱۰۰ درصد ما جوانان خیلی خوبی در پرسپولیس داریم که یکی از آنها را باشگاه هوادار به شدت می‌خواهد و می‌دانم برای گلر دوم به دنبال او است، اما بخاطر قرارداد پنج ساله، آقا یحیی اجازه نمی‌دهد که این دروازه‌بان به طور قطعی برود.

دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: تمام سعی و تلاشم را انجام می‌دهم تا بهترین عملکردم را برای پرسپولیس ارائه بدهم. خدا را شکر در سالیان اخیر عملکرد خوبی داشتم ولی به نظرم کلین شیت برای کل تیم است. اگر قرار باشد بیرانوند به تنهایی کلین شیت کند، امکان پذیر نیست.

بیرانوند تاکید کرد: اگر بیرانوند جرات دارد، به تنهایی مقابل تیم‌های دیگر برود تا گل نخورد. از مهاجم نوک تا مدافعان آخر زحمت می‌کشند و من سهم کوچکی در کلین شیت دارم. تمام ۹۰ دقیقه آنها زحمت می‌کشند تا به تیمم کمک کنم.

دیدگاه‌ها